תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מערכת ActionBase מבית טופ סולושנס כובשת את המגזר הציבורי

המערכת לניהול ומעקב אחר החלטות ומשימות חוסכת זמן למנהלי המשרדים ומשפרת את יעילותם

03/12/2012 15:28

אחרי שכבשה את מגזרי הפיננסים והתעשייה בישראל, וביצעה מהפכה במעקב של הנהלות אחר ביצוע החלטות ומשימות בארגון, הולכת וכובשת מערכת ActionBae מבית Top Solutions גם את המגזר הממשלתי. משרד התיירות, נציבות שירות המדינה, והנהלת בתי הדין הרבניים כבר שדרגו את יכולת הניהול שלהם באמצעות ActionBase, והם עוקבים כיום אחר ביצוע החלטות הנהלת המשרד, יישום המלצות ביקורת, החלטות ועדה, נהלים ותקנות, יישום SOX, עדכון ומעקב אחר תכניות עבודה.

ActionBase מפותחת ע"י טופ סולושנס מקבוצת טופ גרופ. היא מאפשרת להגדיר, לבצע ולעקוב אחר תהליכים ארגוניים, המנוהלים בתכתובת דואר אלקטרוני, דוחות אקסל ומסמכים רבים. כלים אלה גורמים לעומס מידע, חוסר יעילות ואי עמידה ברגולציות.  מערכת ActionBase מאפשרת ליזום ולנהל במקום אחד את כל הפעולות, הנובעות מתהליכים דינמיים המתרחשים בארגונים, ולייעל את שיתוף המידע בין כל הגורמים המעורבים בתהליך, בארגון ומחוץ לו. המערכת מספקת למנהלים סטטוס עדכני ושקיפות מלאה בכל שלב בביצוע התהליכים הארגוניים, ומסייעת לקבל החלטות בזמן אמת, כשנדרשת התערבות אנושית במהלך העבודה. ActionBase מבוססת תשתיות מיקרוסופט, ומשולבת במלואה ב-Office System,Win server ,DB SQL.

"המעבר למערכת ActionBase חוסכת ללקוחות המשרדים הממשלתיים זמן, ומפנה אותם לעסוק בעבודה האמיתית שלהם", אומר איתן טומשין, סמנכ"ל מכירות ופתוח עסקי. "המערכת מאפשרת לנו לאכוף דרישות רגולטוריות באמצעות מערכת אחת, שמרכזת את המסמך, החלטות, סיכומי דיון, ניתוח ומעקב, ואימוץ מסקנות. היא שומרת לתמיד על כל המסמכים, והופכת את משרדי הממשלה לארגונים ירוקים יותר".

מערכת אקשן בייס משתלבת בכל מערכות המסמכים הקיימים היום בממשלה: SharePoint, Documentum ובכל המערכות לניהול מסמכים המובילות במשק. "היא מתממשקת לכל מסמך במערכת, ומאפשר לנהל מתוכו את כל ההחלטות והמשימות", אומרת שרית חכמון, טופ סולושנס. "הגורמים השותפים לתהליך מקבלים את המידע בזמן אמת, בכל רגע נתון, בסביבת האופיס והאאוטלוק. המערכת עושה סדר: מה נדרש לעשות , על ידי מי ומתי? מי עשה למה ומתי, מי העביר הלאה, מי לא עשה ומדוע".

אירועים קרובים