אינטל למפתחי יישומים: דברו אל המחשב

החברה קוראת לפתח יישומים באמצעות ערכת פיתוח התוכנה של המחשוב התפיסתי מבית ניואנס, שאמורה לתמוך בזיהוי דיבור ● ניתן להוסיף באמצעותה פקודות קוליות, משפטים קצרים והכתבת טקסט לדיבור ליישומים שהם מפתחים עבור מחשבים שעושים שימוש במעבדים מסדרת Core של אינטל ● נושא המחשוב התפיסתי מטופל, בין היתר, במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, באמצעות צוות שמבוסס על עובדים של החברה יחד עם יוצאי הסטארט-אפ הישראלי אינויז'ן מיקנעם, אותו רכשה החברה

אינטל (Intel) קוראת למפתחי יישומים לפתח יישומים של זיהוי דיבור באמצעות ערכת פיתוח התוכנה (SDK) של המחשוב התפיסתי (The Intel Perceptual Computing) מבית ניואנס, שאמורה לתמוך בזיהוי דיבור וזמינה כעת להורדה.

באמצעות הערכה החדשה יוכלו מפתחים להוסיף פקודות קוליות, משפטים קצרים והכתבת טקסט לדיבור ליישומים שהם מפתחים עבור מחשבים שעושים שימוש במעבדים מסדרת Core של אינטל.

אינטל מאמינה שמיחשוב תפיסתי צפוי לחולל באינטראקציה שבין אנשים למחשבי ה-PC שלהם.

ערכת הפיתוח של אינטל למחשוב תפיסתי עובדת במקביל עם מצלמת וערכת הפיתוח של חברת Creative Technology ועם ערכת הפיתוח דרגון של ניואנס.

בין היישומים שכבר פותחו באמצעות ערכת פיתוח המחשוב התפיסתי נמצא המשחק Kung Pow Kevin, משחק זיהוי שפיתחה חברת Fingertapps ,שמבקש מהשחקן להפעיל את ידיו בסדר המתאים לפי האנימציות במשחק הווידיאו שמוצג בפניו.

דוגמה נוספת היא היישום ברק (Lightning) של חברת Softkinetic, שמספק חוויית מציאות רבודה שמאפשרת למשתמשים בו להפעיל זרמי חשמל באמצעות כפות ידיהם, בהתאם למחוות גופם. במשחק אחר של Softkinetic, בשם Ballista, השחקנים "יורים" כדורי קלע וכדורי תותח באמצעות זיהוי מחוות גופם.

ערכת המפתחים בתחום המחשוב התפיסתי הושקה בכנס המפתחים האחרון שערכה אינטל בסן פרנסיסקו, בו קראה למפתחים לפתח כמה שיותר יישומים שיכולים להשתלב בתחום המחשוב האישי.

נושא המחשוב התפיסתי של אינטל מטופל, בין היתר, במרכז הפיתוח של החברה בחיפה, באמצעות צוות בראשות מולי אדן, נשיא אינטל ישראל. הצוות מבוסס על יוצאי חברת הסטארט-אפ אינויז'ן מיקנעם, שנרכשה על ידי אינטל, יחד עם עובדים נוספים של אינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים