מלם-תים הטמיעה בדיפלומט גיבוי של סימנטק בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

סביבת הגיבוי החדשה, NetBackup, כוללת רשת אחסון ייעודית וגיבוי מידע רשתי לאספקת שמירת נתונים מתואמת, ארכוב ותהליך תפוגת נתונים ● היא משכפלת נתונים דיפרנציאליים על בסיס יומי מתוך מערכות קריטיות, לרבות ה-ERP של סאפ, תעבורת מיילים ומסמכים, למרכז הנתונים השני של החברה, שממוקם בסמוך למאגר העיקרי ● בנוסף, יש למערכת יכולת דה-דופליקציה, למניעת כפילויות מידע, שמביאה להקטנת נפח הנתונים המאוחסנים בכ-90% ולביצועים משופרים

מלם-תים הטמיעה בחברת ההפצה דיפלומט סביבת גיבוי חדשה, של סימנטק (Symantec), בפרויקט שארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

סביבת הגיבוי החדשה, NetBackup, החליפה סביבה קודמת – HP Data Protector. היא משרתת כ-450 משתמשים ועתידה להתרחב בעתיד לכ-600 משתמשים.

דיפלומט פועלת בעולם ההפצה של מוצרי מזון וצריכה, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, והיא נדרשה להתקנת סביבת הגיבוי החדשה נוכח הגידול בנתונים בה.

הפתרון כולל רשת אחסון ייעודית (SAN) וגיבוי מידע רשתי (NAS) לאספקת שמירת נתונים מתואמת, ארכוב ותהליך תפוגת נתונים. הוא משכפל נתונים דיפרנציאליים על בסיס יומי מתוך מערכות קריטיות, לרבות מערכת ה-ERP של סאפ (SAP), תעבורת דואר אלקטרוני ומסמכים, למרכז הנתונים השני של החברה, שממוקם בסמוך למאגר הנתונים העיקרי. בנוסף, יש למערכת יכולת דה-דופליקציה, למניעת כפילויות מידע, שמביאה להקטנת נפח הנתונים המאוחסנים בכ-90% ולביצועים משופרים. כך, גיבויים שבעבר נמשכו עד 72 שעות מושלמים כעת בתוך כ-14 שעות. עוד הוטמעו כלים לניהול גיבויים ולהגנה על נקודות קצה.

דן שיסמן, מנהל תחום תשתיות ואבטחת מידע בדיפלומט, אמר ש-"שיפור יכולות הגיבוי וההתאוששות מאסון היה בין המטרות העיקריות שלנו בפרויקט הגיבוי. מלבד הדרישה לעמוד במדיניות ההגנה על המידע בסביבה המורכבת נדרש היה לצמצם את משך הגיבויים, כדי למנוע את השפעתם על ביצועי הטכנולוגיות התומכות בתהליכים העסקיים של הארגון".

מיטל פתאל, מנהלת לקוח בסימנטק ישראל, אמרה ש-"דיפלומט זקוקה לגישה סביב השעון למידע חשוב בשרשרת האספקה ולנתונים תפעוליים קריטיים, על מנת שמנגנון ההפצה של החברה יפעל באופן רציף ושהמידע יהיה מאובטח וזמין בכל מקום ובכל זמן. החברה אימצה גישה עם מודעות לעלות לאבטחת מידע, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון".

מוטי ברק, מנהל המכירות ללקוח של מלם-תים, ציין ש-"סביבת הגיבוי המרכזית של דיפלומט חייבת לאפשר שמירה על הנתונים למשך שנים רבות, על פי תקינה בינלאומית, תוך אפשרות לגבות את נתוני המידע ההולכים וגדלים כל העת בקצב מהיר, עמידה בחלון גיבוי קבוע ויכולת לאחזר את הנתונים במהירות וביעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים