תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כנס לקוחות השנתי 2012 של חברת מסג'נט

04/12/2012 14:27

בתאריך 18/12/2012 תקיים חברת מסג'נט את ארוע הלקוחות השנתי שלה, הארוע ייערך באולמי "הסטוקו" בתל אביב. הארוע מיועד ללקוחות ושותפים עיסקים של החברה והוא מתקיים השנה בחסות חברת OpenText, אשר מינתה לאחרונה את חברת מסג'נט כמפיצת מוצרי ה-Messaging שלה לרבות שרת הפקס RightFax ומוצר ארכיון Alchemy.

הארוע ייחל בשעה 18:00 בערב ויכלול עמדות תצוגה עם הפתרונות והמוצרים החדשים שמסג'נט מציעה, בינהם: Fax Over IP, מערכת חדשנית לניהול שיחות ועידה בוידאו, פתרונות SMS ועוד. בהמשך הערב יופיע אמן האילוזיה והטלפתיה המצליח גיא ברכה וכן יתארחו ואף יציגו נציגים מחברת OpenText העולמית.

"למרות תקופת הלחץ של סוף השנה, יתקיים הארוע השנתי שלנו כמתוכנן. אני מקווה שהוא יתרום, ולו במעט, להוציא את הלקוחות והשותפים שלנו משגרת היום יום שלהם, ואנו שמחים להעניק להם זמן איכות המשלב גם הופעה מענינת וגם מצגות מקצועיות", אמר עופר דה-פיצ'וטו, מנכ"ל החברה.

עד כה ההיענות לכנס גבוהה והלקוחות מצביעים בידיים באמצעות הרשמה מוקדמת, "אנו מעודדים מההיענות ושמחים לראות שהלקוחות מעריכים את המאמץ שאנו עושים עבורם כבכל שנה, עבורנו זה מאמץ – עבור לקוחותינו זהו פסק זמן איכותי לצאת מכל שגרת סוף השנה והלחץ המתלווה אליו", הוסיף ירון חממי, סמנכ"ל.

על OpenText – בין החברות המובילות בעולם בתחום ה-EIM (ר"ת Enterprise Information Management). תחום ה-EIM  מאפשר לארגונים להרחיב את פעילותם, להוריד את עלויות התפעול ולהעלות את רמת השמירת המידע ועמידה ברגולציות. חברת OpenText מתמקדת בנקודות המפתח להצלחת עסקים על ידי מתן תובנות עיסקיות, חיזוק עסקים ושיפור תהליכים בעולם העסקים

על MessageNet – מפיץ בעל ערך מוסף (VAD) למוצרי תוכנה וחומרה שמתמקדת בשיווק, מכירה ויישום של מגוון פתרונות בתחומי התקשורת, אבטחת המידע ומוצרים משלימים לסביבת מיקרוסופט וכן בפתרונות לעולם המסרים האלקטרונים.

אירועים קרובים