עדי גלוון, אקטיפיו: "על אף שמחירי מערכות האחסון ירדו – ההוצאות עליהן עלו"

הסיבה לעלייה בהוצאות הכוללות על האחסון היא "הגידול הנמשך והעקבי באחסון מידע", אמר גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו ● הוא הוסיף ש-"גרטנר ציינה שהמצאנו נתח שוק חדש ושמו הגנה וזמינות האחסון, והמגזין פורבס ציין שאקטיפיו היא חברת האחסון הגדלה בקצב המהיר ביותר"

"מחירי הדיסקים אמנם יורדים, וכך גם מחירי מערכות האחסון, אולם בשל הגידול הנמשך והעקבי באחסון המידע והצורך בניהול ובניוד שלו, ההוצאות הכוללות על האחסון גדלות", כך אמר עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו (Actifio).

גלוון דיבר במהלך כנס Virtualization 2012, שנערך שלשום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. לכנס הגיעו מאות מקצוענים מהתחום והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי גלוון, אקטיפיו מתמחה בהגנה על המידע ופיתחה את טכנולוגיית ה-PAS (ר"ת Protection and Availability Storage). החברה קמה ב-2009 בבוסטון על ידי בכירים שפרשו מ-EMC. עוד הוא אמר, כי "VMware עשתה את המהפכה שלה בעולם הווירטואליזציה. אנחנו באים ומגנים על המידע בווירטואליזציה של האחסון. יותר ויותר לקוחות, בארץ ובעולם, עושים וירטואליזציה, אלא שהם מוציאים יותר כסף על הרישוי של ההיבטים שמסביב – אבטחת מידע, מערכות הפעלה ואחסון".

"ביכולתנו לתת ללקוחות הארגוניים פלטפורמה שלא נכנסת לעבודה שלהם אבל כן תמצא דרך לספק את הפונקציונליות הנדרשת בעולם האחסון והטיפול במידע, דוגמת Snapshot ומניעת שכפול מידע, דה-דופליקציה. הפלטפורמה שלנו לא קשורה לאחסון אך עובדת אתו", ציין.

"גילינו דרך 'להריח' את המידע המאוחסן, לשמור אותו", הוסיף גלוון. "מצאנו שיטות לעקוב אחרי המידע, 'להאזין' לו ולעשות לו גיבוי, דחיסה, מניעת שכפול, Mirror והעתקת נתונים – בצורה יעילה".

טל שחם, מנהל תחום טכני דטה סנטר במיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור"בשורה התחתונה", סיכם, "המערכת של אקטיפיו נכנסת לתוך הארגון וגורמת להורדת עלויות האחסון, מבלי לפגוע במתודולוגיה שלו. גרטנר (Gartner) ציינה שהמצאנו נתח שוק חדש ושמו הגנה וזמינות האחסון. המגזין פורבס (Forbes) ציין שאקטיפיו היא חברת האחסון הגדלה בקצב המהיר ביותר".

" Microsoft Hyper-V Server 2012 משנה את כללי המשחק"
טל שחם
, מנהל תחום טכני דטה סנטר במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, התייחס בדבריו ל-Microsoft Hyper-V Server 2012 ואמר, כי הוא "משנה את כללי המשחק". לדבריו, בגרסה האמורה נסגרו הפערים הטכנולוגיים לעומת הגרסה הקודמת, "וכיום יש לנו יכולות שאין למתחרים. אנחנו מספקים פתרון וירטואליזציה בעלויות פחותות בשליש עד חמישית מהמתחרים".

"Hyper-V הוא מוצר וירטואליזציה של שרתים מבוסס hypervisor, שמאפשר לאחד עומסי עבודה ומסייע לארגונים לשפר את ניצול השרתים, לקבל התייעלות מיחשובית ולהפחית עלויות. אחד השימושים הנפוצים ביותר לשרתי Hyper-V הוא בווירטואליזציה של תחנות קצה, VDI. בפריסת VDI עם Hyper-V מקבלים המשתמשים גישה חלקה לסביבה העשירה והאמינה של חלונות (Windows), שפועלת במרכז הנתונים, מכל מכשיר".

לדברי שחם, "בפתרון VDI מתקבלות עלות אפקטיבית עם ניהול פשוט יותר, אפשרויות אחסון גמישות והקצאה דינמית של משאבים".

הוא סיים בציינו, כי "מיקרוסופט מספקת יכולות משופרות ותכונות שמסייעות לאחד את השרתים ביעילות, תוך שימוש מרבי במשאבים. וירטואליזציה של שרתים היא שיטה יעילה כדי לשפר את ניצול המשאבים, להגדיל את הזמינות ולשפר את הגמישות בתשתית של הארגון. שרתי Hyper-V מספקים פתרון וירטואליזציה פשוט של שרתים לארגונים בכל גודל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים