בתוך יממה: יותר מחצי מיליון עוקבים לחשבון הטוויטר של האפיפיור

חשבון הטוויטר שפתח האפיפיור, בנדיקטוס ה-16, השבוע זוכה להתעניינות רבה, עוד לפני שהוא צייץ אפילו הודעה אחת ● האפיפיור יעדכן בעיקר בנושאים דתיים ולא יעקוב אחרי אף גולש אחר ● אחד המברכים הראשונים על חשבון הטוויטר החדש של האפיפיור היה נשיא המדינה, שמעון פרס, שצייץ לו: "הצטרפות האפיפיור והוותיקן לטוויטר מעידה, כי פניהם קדימה, אל העתיד, לטכנולוגיה מודרנית; יחסינו המעולים עם הוותיקן יכולים לשמש בסיס לשלום עולמי"

עוד לפני ששלח אפילו הודעה אחת, נרשמו לחשבון הטוויטר (Twitter) שפתח ביום ב' השבוע האפיפיור, בנדיקטוס ה-16, יותר מחצי מיליון עוקבים. האפיפיור מצייץ תחת הכינוי Pontifex@ (כבישוף של רומא מכונה האפיפיור "פונטיפקס עליון").

אחד הראשונים שבירכו את האפיפיור על חשבון הטוויטר החדש שלו היה נשיא המדינה, שמעון פרס, שכתב: "הוד קדושתו, ברוך הבא לטוויטר. הצטרפות האפיפיור והוותיקן לטוויטר מעידה, כי פניהם קדימה, אל העתיד, לטכנולוגיה מודרנית. יחסינו המעולים עם הוותיקן יכולים לשמש בסיס לשלום עולמי".

מהוותיקן נמסר, כי האפיפיור יחל לצייץ ב-12 בדצמבר וכי הודעותיו יעסקו בעיקר בנושאים דתיים. הציוצים הראשונים יכללו תשובות לשאלות שנשלחו לאפיפיור וגם קטעים מהדרשות השבועיות, ברכות יום ראשון ותגובות לאירועים שיתרחשו בעולם, דוגמת אסונות טבע. את העדכון הראשון יכתוב בנדיקטוס ה-16 עצמו, אך העדכונים הבאים ייכתבו בדרך כלל על ידי עוזריו והוא רק יחתום עליהם.

הציוצים של האפיפיור יישלחו במספר שפות. לציוצים באנגלית כבר נרשמו כ-400 אלף עוקבים, לציוצים בספרדית נרשמו 93 אלף עוקבים, 10,000 יעקבו אחרי הודעותיו של האפיפיור בגרמנית ולעדכון בערבית נרשמו הגולשים המעטים ביותר – 3,500. האפיפיור עצמו, על פי הוותיקן, לא יירשם כעוקב באף עדכון אחר.

עוד נמסר מהכס הקדוש, כי ננקטו אמצעים כדי למנוע השתלטות על החשבון של האפיפיור וכי העדכונים יישלחו רק ממחשב אחד בוותיקן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים