גוגל שחררה את יישום ג'י-מייל 2.0 למערכות iOS

השינוי המשמעותי ביותר הוא התמיכה בריבוי החשבונות – עתה ניתן לפתוח עד חמישה חשבונות במקביל, ולעבוד בין הכרטיסיות הנפרדות שלהם ● עוד שינויים: לממשק החדש נוספו אנימציות ולפרופילים הנלווים להודעות נוספו תמונות

פריצה גדולה. ג'י-מייל

גוגל (Google) השיקה אתמול (ג') את גרסה 2.0 ליישום ג'י-מייל (Gmail) עבור מערכות iOS, והמשתמשים במכשירי  אפל יכולים כבר להוריד אותו מחנות iTunes App Store.

"המראה והתחושה חדשים לחלוטין", בישר מתיו איזט, מנהל מוצר בענקית החיפוש, בהודעה שפרסם בבלוג. "העיצוב חדש ונקי יותר". אולם, החידוש המשמעותי ביותר הוא ככל הנראה התמיכה בריבוי חשבונות – ניתן לפתוח עד חמישה חשבונות במקביל ולעבור בין הכרטיסיות הנפרדות שלהם – יכולת שמסייעת, למשל, כשבמכשיר iPad אחד משתמשים מספר בני משפחה. לממשק החדש נוספו אנימציות ולפרופילים הנלווים להודעות נוספו תמונות. הגלילה של רשימת ההודעות היא כעת בלתי מוגבלת, ולחיפוש נוספה יכולת של השלמה אוטומטית בזמן ההקלדה.

ההשקה מגיעה לאחר שביום ב' השבוע שיחררה גוגל גם את גרסה 4.2.1 של יישום ג'י-מייל למערכות אנדרואיד (Android), אשר כוללת, בין השאר, התאמה של התצוגה לגודל הצג והעברה של הודעות לארכיון, או מחיקה שלהן, בהינף אצבע. חידוש נוסף – תצוגה מקדימה גדולה יותר של הודעות וסרטונים שמצרפים להודעות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהודה

    האפליקציה לא נמצאת ב App Store אפשר לציין את שמה המלא?

אירועים קרובים