תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | טל שחם, מיקרוסופט: "אנחנו מאמינים שוירטואליזציה צריכה להיות תשתית בסיסית בכל ארגון, מצרך בסיסי ולא אלמנט משמעותי בטבלת עלויות ה- IT"

05/12/2012 15:27

אחת ההשקות המסקרנות של התקופה האחרונה בתחום הוירטואליזציה, השקת Windows Server 2012, תפסה את מרכז הבמה בכנס הוירטואליזציה שהתקיים ביום ב', ה-3 לדצמבר, במרכז הכנסים אבניו. מומחיה הטכנולוגיים של מיקרוסופט הציגו חלק מהחידושים במערכת ההפעלה, שמהווים קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הוירטואליזציה לעומת מוצרים מתחרים ולעומת גרסאות קודמות.

ההרצאה של  טל שחם, Technology Solutions Professional במיקרוסופט, עסקה בנושא הוירטואליזציה כמצרך בסיסי בכל ארגון למימוש ענן פרטי וכפלטפורמה הכרחית למעבר לענן ציבורי בעתיד. "אנחנו מאמינים שוירטואליזציה צריכה להיות תשתית בסיסית בכל ארגון, מצרך בסיסי ולא אלמנט משמעותי בטבלת עלויות ה-IT", אמר שחם, "על וירטואליזציה להיות הבסיס שמאפשר לארגון לעבור לענן הפרטי, ולהנות מיכולות ניהול, שליטה ואוטומציה המדברים אחד עם השני באינטגרציה מלאה על מנת לספק פתרון מלא לדרישות הארגון".

שחם דיבר על החידושים בתחום הוירטואליזציה ב-Windows Server 2012 Hyper-V, ביניהם נושאי השרידות, הזמינות והיכולות לספק תשתית מלאה לעמידה בעומסים כבדים התואמים את סביבות העבודה בארגונים גדולים. "מיקרוסופט היא הספק היחיד שמאפשר לארגון להקים ענן פרטי אצלו בארגון או להתארח בענן הציבורי שלנו. ובקרוב נאפשר לארגונים לייצר תשתיות היברדיות (Hybrid) שמחולקות בין הענן הפרטי לציבורי, ובכך להנות מכל העולמות. הפתרון שלנו מוביל טכנולוגית, מערכת ההפעלה Windows Server 2012 מהווה את הפלטפורמה העתידית של ה-Datacenter, כבר היום", סיכם שחם.

דניאל פטרי, Premier Field Engineer במיקרוסופט, סיקר בהרצאתו את החידושים ב-Active Directory של Windows Server 2012 בכל הקשור לתאימות עבודה של DCים וירטואלים. פטרי הציג את הפיצ'רים החדשים הכוללים יכולת שימוש ב Snapshots על מנת לאפשר התאוששות מהירה של מכונות וירטואליות המשמשות כ-DCים תוך כדי ביטול הסיכונים שהיו קיימים ל-AD עקב פעולות שיחזור Snapshots בגירסאות קודמות. בנוסף, הוא הדגים כיצד באמצעות Hyper V3.0 ניתן לייצר תשתית AD שלמה ע"י שיכפול של דיסקים וירטואלים של DCים, וכיצד באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לחזור ממצב של אסון למצב עבודה מלא תוך זמן קצר באופן משמעותי מאשר בגירסאות קודמות. באמצעות יכולות אלה ניתן כיום לעבוד עם DCים וירטואלים בצורה הרבה יותר בטוחה ויעילה, ותוך כדי שימוש בחלק מתכונות הוירטואליזציה הכוללות עבודה עם תבניות, שיכפול מכונות וירטואליות, ושימוש ב-Snapshots.

לצד החידושים בגרסה, מציעה מיקרוסופט כיום את ה-ROI המשתלם ביותר בשוק לאור התמחור הנמוך של Hyper-V אשר מגיע כמוצר מובנה ב-Windows Server 2012, לעומת מתחרים. נציגי מיקרוסופט ציינו כי "Hyper-V בגרסתו החדשה מכיל את כל היכולות הטכנולוגיות הדרושות לארגונים בכלל הגדלים כיום, במחיר התחרותי והמשתלם ביותר בשוק". לפיהם "זו הבחירה הטבעית לכל ארגון המבקש למקסם ולייעל את ה-IT שלו".

אירועים קרובים