דו"ח: מכירות שיא של רכיבים טכנולוגיים התומכים במהירות של 100 ג'יגה-ביט

על פי מחקר שוק של DellÓro Group, הרבעון השלישי של 2012 התאפיין במכירות שיא של ציוד לשדרות האינטרנט בקצב גבוה, תוך תחלופה רבה של ציוד במהירויות של 10 ו-40 ג'יגה-ביט ● "אנחנו צופים שהדרישה תוכפל בשנה הבאה, ולכן מדובר בהזדמנות משמעותית ביותר עבור יצרניות נתבים", אמר שון אומדה, סגן נשיא בחברת המחקר

המעבר בעולם לאינטרנט בקצבים מהירים יותר בא לידי ביטוי במכירות שיא של רכיבים בטכנולוגיות את'רנט במהירות של 100 ג'יגה-ביט – כך עולה ממחקר שוק שערכה DellÓro Group.

על פי הדו"ח שפרסמה החברה, הרבעון השלישי של 2012 התאפיין במכירות שיא של ציוד לשדרות האינטרנט בקצב גבוה, תוך תחלופה רבה של ציוד במהירויות של 10 ו-40 ג'יגה-ביט. השינוי הזה מאפשר לחברות שמספקות שירותי גישה לאינטרנט להגדיל את הנפח שהן מסוגלות לתמוך בו בקפיצות יחסית גדולות, ועם זאת תוך חסכון בעלויות.

קצב המכירות של נתבים ברמת שדרת האינטרנט במהירות 100 ג'יגה-ביט כמעט ושולש במשך תשעת החודשים הראשונים של 2012, וכעת צפי המכירות של הנתבים הללו עומד על 500 מיליון דולרים. "אנחנו צופים שהדרישה תוכפל בשנה הבאה, ולכן מדובר בהזדמנות משמעותית ביותר עבור יצרניות נתבים", אמר שון אומדה, סגן נשיא בחברת המחקר, שהוסיף כי מדובר בגידול מכירות שאמור לחזור על עצמו לפחות בחמש השנים הקרובות.

שלוש החברות המובילות במכירות בתחום, לפי הכנסות ברבעון השלישי של 2012, הן סיסקו (Cisco), ג'וניפר (Juniper) ואלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים