סיטריקס רוכשת את Zenprise תמורת 355 מיליון דולרים

החברה הנרכשת מתמחה בניהול מכשירים ניידים והיא פועלת בעולמות ניהול רכיבים ניידים ואבטחתם ● היא מפתחת פתרונות המסייעים לשמור על תאימות, כמו גם מדיניות רגולציה ומדיניות תאגידית ● על פי סיטריקס, העסקה צפויה להסתיים ברבעון הראשון של 2013

סיטריקס (Citrix) רוכשת את Zenprise בהליך שלפי החברה הרוכשת צפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2013. היקפה הכספי של הרכישה לא נמסר, אולם בעיתונות הכלכלית בארצות הברית הוא הוערך ב-355 מיליון דולרים.

Zenprise, שמיוצגת בישראל על ידי MobileU, מתמחה בניהול מכשירים ניידים (MDM) ופועלת בעולמות ניהול רכיבים ניידים ואבטחתם. המטה הראשי שלה ממוקם בעמק הסיליקון. החברה הוקמה ב-2003 וקרנות הון-סיכון אמריקניות השקיעו בה 64 מיליון דולרים.

על פי Zenprise, פתרונותיה הם "היחידים בשוק המגנים על כל שכבות הארגון הנייד, תוך שמירה על תאימות בין המכשירים". החברה מפתחת פתרונות המסייעים לשמור על תאימות, כמו גם מדיניות רגולציה ומדיניות תאגידית, "על מנת לאפשר למנהלים לנצל היטב את העולם הנייד ובאמצעותו להשיג פרודוקטיביות גם מחוץ למשרד". לקוחותיה נמנים על תעשיות ממגזרים שונים, בין היתר תעופה, ביטחון, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, נפט, גז, משפט, תקשורת, קמעונות, בידור ומוסדות פדרליים.

סיטריקס, שמיוצגת בארץ על ידי קבוצת אמן, מתכננת לשלב את פתרונותיה של Zenprise לניהול מכשירים ניידים עם הפתרונות שלה עצמה לניהול יישומים ונתונים ניידים בענן. "השילוב בין הפתרונות יהווה פתרון עוצמתי ראשון מסוגו לניהול מכשירים ניידים, יישומי ונתוני הארגון", מסרה סיטריקס. "פלטפורמת הניידות העסקית החדשה תאפשר לכל ארגון להיות נייד בקלות ובבטחה, תוך שמירה על שליטה ואבטחה. כל זאת לצד גמישות ודרישות עסקיות שמעודדות פרודוקטיביות".

שגיא אליהו, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפעילות הבינלאומית בקבוצת אמן, אמר ש-"רכישת Zenprise משתלבת היטב באסטרטגיה של סיטריקס להעברת יישומים ומידע באופן מאובטח למשתמשי הקצה, ללא תלות היכן הם נמצאים ובאיזה מכשיר קצה הם עושים שימוש. עולם המובייל הוא הדבר הבא וכולם מחפשים בו פתרונות".

הוא ציין, כי "המוצר של Zenprise ישתלב עם פתרון ה-CloudGateway עליו סיטריקס הכריזה באחרונה – פתרון שמתאים את הגישה לענן עם עולם הניידות ומספק גישה מאובטחת ליותר משני מיליארד המכשירים שנתמכים על ידי סיטריקס כיום".

לדברי יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU, "השימוש במכשירים ניידים וביישומים נעשה על בסיס יומיומי, על ידי כל אחד ומכל מקום. העובדה שלכל ארגון ומשתמש יש את החופש לבחור את המכשירים, מבלי להיות מוטרד מהיבטי ניהול ואבטחת מידע, מקנה יתרון עסקי רב. כולם הפנימו שניהול המכשירים ואבטחתם המקיפה הינם בעלי חשיבות עליונה להצלחתו העסקית של הארגון. השילוב בין פתרונות סיטריקס ו-Zenprise יעניק לכל משתמש שליטה מלאה ומקיפה על היישומים והנתונים".

שרבן הוסיף, כי "נדאג להמשיך ולהעניק לשוק הישראלי גם את הפתרונות המקיפים החדשים, תוך אינטגרציה מלאה עם תשתיות ה-IT הקיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים