חבילת התוכנות המשרדיות של גוגל – לא עוד בחינם

החברה ביטלה בסוף השבוע את הגרסה החינמית של Google Apps for Business, שיועדה לשימוש על ידי עסקים שלא היו צריכים תיבת דואר גדולה במיוחד ותמיכה מעבר לתמיכה בסיסית ● עסקים בכל גודל שירצו להשתמש בגרסה זו ייאלצו לשלם 50 דולרים לשנה לכל משתמש ● מדובר במשתמשים חדשים בלבד בעוד אלה הקיימים יוכלו להמשיך ליהנות מהגרסה החינמית

חבילת התוכנות המשרדיות של גוגל (Google) אינה ניתנת יותר לשימוש בחינם. בסוף השבוע ביטלה גוגל את היכולת להצטרף לגרסה החינמית של Google Apps for Business, שיועדה לשימוש על ידי עסקים שלא היו צריכים תיבת דואר גדולה במיוחד ותמיכה מעבר לתמיכה בסיסית. מעתה, עסקים בכל גודל שהוא שירצו להשתמש בגרסה העסקית של יישומי גוגל לעסקים יצטרכו לשלם 50 דולרים לשנה לכל משתמש – המחיר שקבעה החברה לגרסת הפרימיום של השירות. הם יקבלו תמורתם תיבת דואר בגודל 25 ג'יגה-בייט, תמיכה טלפונית 24 שעות היממה 7 ימים בשבוע והבטחה לזמינות של ברמה של 99.9%, ללא זמני הדממה של המערכת.

החברה מסרה בבלוג שלה שהיא נוקטת בצעד זה כדי "לספק טוב יותר את הצרכים של המשתמשים הצרכניים והעסקיים כאחד". משתמשים צרכניים יוכלו להמשיך להשתמש בגרסאות החינם מופחתות הנפח של ג'י-מייל (Gmail) ובשירות האחסון בענן Google Drive, ועסקים שירצו להשתמש בחינם בשירותים אלה ואחרים של החברה יצטרכו לפתוח חשבון גוגל אישי.

יצוין, כי השינויים לא יחולו על משתמשים קיימים, גם כאלה שמשתמשים בגרסת החינם של השירות, אלא על משתמשים עסקיים חדשים בלבד.

בנוסף, גוגל תמשיך לספק את שירותי יישומי גוגל לבתי ספר ולאוניברסיטאות וכן תמשיך להציע את גרסת הממשל של היישומים הללו ב-50 דולרים לשנה, כפי שגבתה קודם לכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים