דו"ח של סימנטק: 42% מהמידע השמור בארגון – משוכפל

מדו"ח חדש של ענקית אבטחת המידע, שמבוסס על סקר שערכה בקרב מנמ"רים ומנהלי IT בארגונים, עולים נתונים חמורים אודות ניהול המידע בהם ● על פי הנתונים, 42% מהמידע הארגוני הוא כזה שקשה לאתרו, 31% מהארגונים לא עמדו השנה ברגולציות בתחום וחוסר היכולת לנהל את המידע מוביל את הארגונים להוצאות כספיות רבות ומיותרות

42% מהמידע הארגוני הוא מידע משוכפל ששמור בכמה גרסאות של קבצים – כך עולה ממחקר חדש של סימנטק (Symantec). מצב זה מביא לאחד מהאתגרים המורכבים ביותר עימם ארגונים נדרשים להתמודד בכל הקשור לניהול המידע.

ענקית אבטחת המידע פרסמה את הפרק השני בסקר על מצב המידע ("State of Information") שערכה בנושא ניהול המידע בארגונים. הסקר נערך בקרב 4,506 מנהלי IT ומנמ"רים בארגונים מ-38 מדינות.

מהנתונים שנמצאו בסקר עולה, כי 42% מהמידע הארגוני הוא כזה שקשה לאתרו, מה שתורם עוד יותר לחוסר השליטה של ארגונים בנתוני המידע שלהם. כמו כן נמצא, כי יותר משליש מהארגונים לא מודעים לחשיבות המידע השמור אצלם במערכות לטובת התנהלות עסקית וארגונית תקינה עבורם. נתון מעניין נוסף מעלה ש-31% ממנהלי ה-IT הודו שמערכי המיחשוב שלהם לא עמדו ברגולציות במהלך 2012, כנדרש מהם על פי חוקים ותקנות שונים.

על פי סימנטק, חוסר היכולת לנהל בהצלחה את המידע השמור בארגון מביא ארגונים רבים להשקיע כספים מיותרים באחסון מידע. כ-60% מארגוני האנטרפרייז משקיעים יותר מ-100 אלף דולרים בכל שנה בתשתיות האחסון שלהם.

46% מהמשיבים ציינו, כי אין להם "אמת ארגונית אחת" עליה ניתן להתבסס. נתון זהה של משיבים חוששים מזליגת מידע לגורמים לא מורשים. נתונים נוספים מעלים ש-40% ממנהלי ה-IT הודו שהם לא בטוחים למי בארגון יש גישה ספציפית ולאיזה מידע, 39% אינם בטוחים בטיב המידע הישן השמור בארגון ו-37% לא יודעים מי הבעלים של המידע.

ממצא נוסף שעולה מהסקר הוא שקיים פער בין הטיפול במידע למודעות לחשיבות הטיפול. כך, 78% מהנשאלים מסרו, כי מידע מנוהל מאפשר להם לקבל החלטות טובות יותר, 76% ציינו, כי הוא מאפשר להם להכיר טוב יותר את לקוחותיהם ו-76% ציינו, כי הוא מאפשר לעובדים שלהם להיות יעילים יותר.

לדברי שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, "ככל שהצורך של ארגונים למידע גדל כך הם צריכים להגדיל את היכולות שלהם לנהל את המידע ביעילות. חוסר השליטה של ארגונים בניהול המידע הביא לכך שקרוב לשליש מהם לא עמדו בדרישות הרגולטוריות בתחום זה בשנה האחרונה. ניהול נכון של המידע בארגון וסיוע לגופי ה-IT להשקיע את מאמציהם בכך יכולים להוות גורמי מפתח שיאפשרו לארגונים להתמודד בהצלחה רבה יותר עם אתגרים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים