אובמה מצטרף לרשת החברתית Pinterest

הנשיא האמריקני פותח חשבון חדש ברשת החברתית בו הוא יפרסם תמונות ומידע על החיים שלו ושל משפחתו בבית הלבן ● הוא יצטרף לחשבונות שיש לאובמה ברשתות חברתיות רבות, בהן פייסבוק וטוויטר ● לדברי מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארצות הברית, "זה מקום שנעשית בו היסטוריה, אבל זה גם מקום שכל אחד צריך להרגיש רצוי בו. בעלי ואני הצבנו לעצמנו כמשימה לפתוח את הבית שלנו בפני אנשים רבים ככל האפשר"

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מגביר את פעילותו ברשתות החברתיות ופותח חשבון חדש ברשת החברתית Pinterest. הנשיא האמריקני מתכוון לפרסם בו תמונות ומידע על החיים שלו ושל משפחתו בבית הלבן. יצוין, כי לנשיא האמריקני כבר יש חשבון ברשת Pinterest, שהוקדש בעיקר למסע הבחירות שלו, והחשבון החדש יצטרף אליו.

"זהו הבית של העם", כתבה הגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה, בהודעה שפרסמה בבלוג WhiteHouse.gov blog. "זה מקום שנעשית בו היסטוריה, אבל זה גם מקום שכל אחד צריך להרגיש רצוי בו. בעלי ואני הצבנו לעצמנו כמשימה לפתוח את הבית שלנו בפני אנשים רבים ככל האפשר".

לוח ה-Pinboard הראשון של הנשיא אובמה ייחנך ב-17 בדצמבר, עם היציאה לחופשת סוף השנה.

לנשיא האמריקני יש נוכחות רבה ברשתות חברתיות. לבד מהחשבון החדש, הוא אוחז בחשבונות גם בטוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook), יו-טיוב (YouTube) – לשם הוא אף מעלה את התוכנית השבועית של הנשיא, שעד אליו הייתה משודרת רק ברדיו, אינסטגרם (Instagram), גוגל פלוס (+Google), מיי-ספייס (MySpace) ו-Tumblr.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים