הקרב על שיתוף התמונות: תמונות מאינסטגרם נעלמו מטוויטר

התמונות נעלמו לאחר שאינסטגרם הפסיקה את התמיכה במנגנון "כרטיסי טוויטר", מתוך שאיפה שמשתמשי אינסטגרם יבצעו את השיתוף דרך האתר שלה ● לא מעט משקיפים מעריכים, כי המהלך של אתר שיתוף התמונות, שנרכש באחרונה על ידי פייסבוק, נועד להחליש את מעמדה של המתחרה, טוויטר

תמונות מאינסטגרם (Instagram) נעלמו מטוויטר (Twitter), לאחר שאתר שיתוף התמונות הפסיק את התמיכה ב-"כרטיסי טוויטר" – מנגנון של הרשת החברתית שמסייע לשתף תמונות בציוצים. במקום אותן תמונות מופיע כעת שטח לבן ריק.

טוויטר אישרה את המידע ומסרה, כי "אינסטגרם ביטלה את שיתוף התמונות ברשת שלנו. כתוצאה מכך, התמונות לא מופיעות עוד בציוצים או בגלריות של המשתמשים. ניתן אמנם להוסיף ולשלוח בציוצים קישורים לתמונות אינסטגרם, אך לא ניתן עוד לצפות בתמונות בטוויטר, כפי שניתן היה בעבר".

מפייסבוק (Facebook), שרכשה לא מכבר את אינסטגרם, הפנו לדברים שאמר קווין סיסטרום, מנכ"ל אתר שיתוף התמונות, בוועידת Le Web, שנערכה בשבוע שעבר בפריז. הוא הסביר שם, כי אחת הסיבות העיקריות להפסקת התמיכה ב-"כרטיסי טוויטר" היא השאיפה של אינסטגרם להבטיח שהמשתמשים יצפו בתמונות באתר האינטרנט שלה.

אולם, לא מעט משקיפים מעריכים, כי המהלך נועד להחליש את מעמדה של טוויטר ומציינים סקר שנערך באחרונה על ידי חברת Diffbot ומצא, כי 36% מהקישורים ששותפו בטוויטר הובילו לתמונות. במציאות כזו, בה תמונה שווה הרבה דולרים, אין ספק שהמהלך של אינסטגרם יסייע לשירות שלה – או לפייסבוק – על חשבון טוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים