תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אסטרגייית mobile כמאיץ עסקי

10/12/2012 15:08

המצגת עוסקת בהצגת פרוייקט smart delivery בחברת ups ישראל כאשר המסר העקרי מחולק לשני נושאים:

1. בניית האסטרטגייה והצגת התפיסה הכוללת של ערוץ mobile ברמה ארגונית (מערכות מידע ושאר יחידותהארגון)

2. החיבור לעסקים והצגת האימפקט של הפרוייקט על הארגון ברמת תהליכי העבודה ואיך בעצם נוצרה האצה עסקית.

בניית האסטרטגיה
הכל כמו תמיד מתחיל בתכנון הנכון וזה אף פעם לא פשוט במיוחד אם התחום קצת חדשני ועם אתגרים שעדיין לאמפוצחו לחלוטין, לכן ככל שנלך רחב ברמת הראייה כך נוכל לפתוח מטריצה של ניהול שתעזור לנו לראות את הנקודות העיוורות בתהליך. מדובר על הכנת הארגון ורתימה לחזון תוך הבנת מה המשמעות ווהערכים ברמת העסקים. בניית מדיניות byod, אבטחת מידע, תשתית, סביבה, פיתוח, הפצה ותחזוקת המוצר לאורך חייו. ספקים ושותפים לדרך שיתחברו לרעיון ויעזרו להביא ידע נוסף.

החיבור לעסקים
הארגון מבין שזה לא פרוייקט של מערכות מידע, זה פרוייקט שהוא חלק בלתי נפרד מקו העסקים שלו בפרויקט זה לקחנו את הליבה שלנו – הפצה ואיסוף! העלנו אותם לסביבת אנדרוייד אחרי מיפוי של כל הפעולות הקריטיות שמבצע השליח וכך הצלחנו לייצר קיצור מהותי בעבודת השליח כולל האצה של מידע מנקדות הקצה למערכות החברה הארגון מבין שיש לו פלטפורמה שעליה ניתן לגדול ולייצר פרוייקטים נוספים כמו bi , crm, ועוד בכדי לספק שירותי ערך מוסף ללקוחות.

לסיכום, הקמת ערוץ mobile הנו מאיץ עסקי בהנחה שנדע: לבחור את הסגמנט הרלוונטי במסגרת עסקי הליבה לעצב את תהליכי העבודה הנכונים מחדש לבצע הכנה ארגונית בכל רמות משליח ועד מנכ״ל לבנות תשתיות תומכות ברמה הטכנולוגית להגדיר את האסטרטגיה ברמה ברורה ורחבה.

אז יש לנו מהלך חדשני ומנצח
ברמת מסר יש הרבה חשש מפרוייקטים מסוג זה אבל אין סיבה מתחיל להתהוות best practice בתחום שיכול להיות לחברי המנמרים לעזר רב , כמו כן פרוייקט זה מציג במובהקות כלכלית את הערך הרב שיש היום לנו כמנמרים במהלך העסקים התקין של החברה.

לפרטים נוספים: שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, משרד 03-5770199 | נייד 050-6890066 | דו"אל

אירועים קרובים