ג'ון מק'אפי: בקרוב הסרט

סיפורו של מק'אפי, עצור כיום בגואטמלה ונאבק בבקשת הסגרה לבליז בחשד לרצח, הצית את דמיונה, ואת כיסה, של החברה הקנדית Impact Future Media, שקנתה ממנו את הזכות להפיק סרט טלוויזיה שיעסוק בסיפור חייו ● על אף היותו חשוד ברצח פרסמו החברה ומק'אפי מחמאות הדדיות, והחברה אף הבטיחה שתפעל "ללא ליאות" כדי להבטיח שהסרט אמנם ייצא

הסיפור של ג'ון מק'אפי, שנחשד ברצח שכנו, הצית את דמיונה, ואת כיסה, של החברה הקנדית Impact Future Media, שמפיקה סרטי טלוויזיה. החברה קנתה ממק'אפי, מייסד ענקית אבטחת המידע שקרויה על שמו, את זכויות היוצרים, במטרה להפוך את סיפור חייו לסרט שיעלה על המסכים.

"מר מק'אפי התיר לנו לספר את סיפור חייו ואנחנו מתייחסים לזכות זו במלוא הרצינות", אמר פרנסואה גרסיה, המנכ"ל והמייסד של Impact Future Media. "נפעל ללא ליאות כדי להבטיח שהסיפור שלו יגיע לשותפים הראויים במדיה".

מק'אפי הביע "תודה מקרב לב" לחברה ומסר בהודעה לעיתונות ש-"המחויבות שלה לאמת היא תכונה נדירה מאוד בעולם שבו אנחנו חיים כיום. על כך אני מודה להם כיום, ואודה להם לנצח".

המחמאות הללו ניתנו על אף שמק'אפי בן ה- 67 מוחזק בימים אלה במעצר על ידי משטרת גואטמלה ונציג של האינטרפול במלון אינטרקונטיננטל המפואר שבגואטמלה סיטי בחשד לרצח שכנו האמריקני, גרגורי פול. הוא נעצר שלושה שבועות לאחר שחצה את הגבול באופן לא חוקי עם חברתו לחיים בת ה-20, על מנת לחמוק מהשלטונות בבליז, שביקשו לחקור אותו בחשד לרצח.

מרקו וידל, מפקד היחידה ללוחמה בכנופיות של משטרת בליז, אמר בחודש שעבר שמק'אפי הוא חשוד מרכזי ברצח של שכנו, שהגיש נגדו תלונה בשל "התנהגות עוינת" – מנהגו לירות ברובים ונטייתו שלא לרסן את הכלבים שלו.

מק'אפי היה מוכר למשטרת בליז עוד לפני הרצח ובמאי האחרון פשטו אנשיה על אחוזתו בכוח שמנה 40 שוטרים. הפשיטה בוצעה בעקבות תלונות על שימוש בנשק וייצור תרופות ללא רישיון. כל ההאשמות בוטלו בהמשך.

לאחר שמכר את חברת האבטחה שהקים תמורת 100 מיליון דולרים, על פי השמועות, עסק מק'אפי ביוגה – תחום שחיבר מספר ספרים שעוסקים בו – ובטיסה בגובה נמוך, ולאחר מכן החל לחקור תרופות בבליז, בחיפוש אחר אנטיביוטיקה טבעית. ידיעות על סגנון החיים הססגוני שלו נפוצו בעבר, ובין השאר נטען שהוא מתרועע עם דמויות ידועות מעולם הפשע, עורך ניסויים בחומרים (חוקיים) מעוררי הזיות ומבלה עם נערות צעירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים