רד הקימה מרכז מחשבים עבור חניכי התיכון התורני-טכנולוגי נחלים

הקמתו של המרכז כללה את שיפוץ חדר המחשבים, הקמת תשתית מיזוג אוויר, רשת חשמל ותקשורת והכנסת ריהוט משלים ● בצד המיחשובי, הותקנו במסגרת הפרויקט מדפסות, מקרן, לוח אלקטרוני ויותר מ-30 מחשבים, שפועלים בשיטת ‪Multypoint system‬, שבה משמש מחשב אחד לשש עמדות שונות

רד תקשורת חנכה השבוע מרכז מחשבים חדש שהקימה עבור חניכי התיכון התורני-טכנולוגי נחלים שליד פתח תקווה. הקמת המרכז היא חלק מפעילותה הקהילתית של רד, במסגרתה מעודדת החברה חשיפת ילדים ובני נוער שמתגוררים בפנימיות ובתי ילדים ברחבי הארץ לעולם המחשבים והאינטרנט. היקף ההשקעה בהקמת המרכז מוערך ב-230 אלף שקלים.

הקמתו של מרכז המחשבים החדש כללה את שיפוץ חדר המחשבים, הקמת תשתית מיזוג אוויר, רשת חשמל ותקשורת והכנסת ריהוט משלים. בצד המיחשובי הותקנו במסגרת הפרויקט מדפסות, מקרן, לוח אלקטרוני ויותר מ-30 מחשבים, שפועלים בשיטת ‪Multypoint system‬, שבה משמש מחשב אחד לשש עמדות שונות. עובדי רד יישארו בקשר עם חניכי הפנימייה בהמשך.

המרכז התורני-טכנולוגי נחלים הוא פנימייה תיכונית מקצועית של משרד התמ"ת. לומדים בו כ-250 תלמידים בכיתות ט'-י"ב, שניגשים לבחינות הבגרות ורוכשים תעודת מקצוע.

זהר זיסאפל, ממייסדי ובעלי רד-בינת, חנך את האתר החדש. הוא אמר לתלמידים שהוא מודע לעובדה שהם לומדים במגמות מיזוג אויר, חשמלאות ומכונאות רכב, אולם אם מישהו מהם ירצה ללמוד אחרי הצבא מחשבים או הנדסת אלקטרוניקה, הוא מתחייב, בשם רד, להעניק להם מלגת לימודים לכל תקופת לימודיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים