סמסונג שוב תובעת את LG על הפרת זכויות בפטנטים לצגי LCD

התביעה הוגשה על העתקה לכאורה של טכנולוגיית המיתוג PLS מבלי לשלם תמלוגים ● סמסונג מבקשת מבית המשפט בסיאול, שבו הוגשה התביעה, לפסוק לטובתה פיצויים בסכום של קרוב לשני מיליון דולרים ולהוציא צו מניעה קבוע שיאסור, בין השאר, על מכירה של טלפונים חכמים מדגמי אופטימוס ● LG הבטיחה להגיש תביעה נגדית

מה היא מתכננת הפעם? LG

סמסונג (Samsung) הגישה תביעה נוספת נגד יצרנית הצגים המתחרה LG על הפרת זכויות בשבעה פטנטים לצגי LCD.

התביעה הוגשה לבית המשפט בסיאול, דרום קוריאה, על העתקה לכאורה של טכנולוגיית המיתוג PLS מבלי לשלם תמלוגים. לטענת סמסונג, LG ערכה שינויים מסוימים בטכנולוגיה שלה, העניקה לה את הכינוי AH-IPS ויישמה אותה בצגים קטנים ובינוניים. הפטנט נרשם על שמה של סמסונג ב-1997 ולטענתה, LG העתיקה אותו.

"אנחנו מבקשים לאסור לחלוטין מכירת מוצרים של LG שמכילים טכנולוגיה זו", דורשת סמסונג בכתב התביעה. כן מבקשת החברה פיצויים בסכום של קרוב לשני מיליון דולרים וצו מניעה קבוע שיאסור, בין השאר, על מכירה של טלפונים חכמים מדגמי אופטימוס (Optimus).

"זה עניין של כבוד. הפיצויים הם לא העניין. שתי החברות מבקשות להשיג מעמד מוביל בשוק הצגים העולמי, גם באמצעות הקרבות המשפטיים", אמר מקור בכיר בסמסונג, שביקש לשמור על עילום שם.

סון יונג-ג'ון, מנהל חטיבת הצגים של LG, מסר ש-"שמענו שסמסונג הגישה תביעה נוספת נגדנו. לאחר שנבחן את מסמכי התביעה נגיש תביעה נגדית".

בספטמבר האחרון הגישה LG תביעה נגד סמסונג על הפרת זכויות בשבעה פטנטים לצגי OLED. בחודש שעבר הגישה סמסונג את תגובתה וטענה, כי הפטנטים אינם תקפים, משום שאין בהם שום חידוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים