תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם אריק יפה, מנהל פעילות המכירות של HP בתחום העסקי

לקראת אירוע HP Converged Infrastructure

13/12/2012 14:15

שלום אריק. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי אריק, כאמור, ואני מנהל את פעילות המכירות של HP בתחום העסקי. יש לי ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום המחשוב ובמגוון רחב של פתרונות תשתיתיים ואפליקטיבים בעולם ה-IT. החטיבה שלי אחראית על המכירות של כל פורטפוליו המוצרים העסקיים והשרותים הטכנולוגים של HP בישראל. אנחנו עובדים עבור כל הלקוחות הגדולים בשוק הישראלי בינהם ממשלת ישראל, גופי המגזר הציבור ומערכת הביטחון,  כל חברות התקשורת, תעשיות ההיטק, חברות התעשיה הבנקים וחברות הביטוח, האוניברסיטאות עוד.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
אנו רואים היום, אצל רב הלקוחות, כי תשתיות המחשוב מורכבות מאד, יקרות לתפעול, ופשוט איטיות מכדי להיענות לקצב הבקשות שמגיע מהיחידות העיסקיות. תקציבי ה-IT ומיטב משאבי המומחים ממוקדים בתחזוקה ובתפעול השוטף של הארגונים ואינם מסייעים די לצורך הדחוף למקסם חווית לקוח, להוביל ליעילות עסקית או אפילו לסייע לקדם תחרותיות ועוד. ברוב האירגונים ה-IT נבנה והתפשט במהלך השנים, בכל רחבי הארגון, ומתוך אילוצים של מענה אפליקטיבי לעיתים ללא תוכנית סדורה ומתוכננת מראש. כתוצאה מכך אנחנו רואים איים יקרים של תשתיות מידע שאינם מחוברים, אינם גמישים וכמובן שאינם גם נוחים ויקרים לתפעול.

מה זה HP Converged Infrastructure, ומה בעצם הוא מספק?
HP Converged Infrastructure הינו למעשה Blue print מיוחד למרכזי מידע. HP Converged Infrastructure היא המאיץ שיאפשר ל-IT שלך לספק את כל מה שהעסק צריך. תפיסה זו משלבת שרתים, אחסון, תקשורת ורשתות, אבטחה, חשמל, קרור ומיזוג, ניהול מתקנים – לכדי יצירת מאגרי משאבים משותפים המנוהלים דרך פלטפורמת ניהול משותפת. כשהכל מסופק על ידי סט שירותים משלימים מובילים מסוגם. תפיסת Converged Infrastructure מסייעת לארגונים לייצר שירותים משותפים ואופטימיזציה למצב של היום, ובכך להאריך את חיי מרכז המידע וליצור את התשתית המתאימה לקראת הענן (אם וכאשר יגיע הזמן).

איפה הערך ללקוח?

ראשית ביכולת להעביר יותר מאשר 50% מסך הוצאות ה-IT  לטובת חדשנות – המהלך אפשרי בעזרת מעבר תקציבים מתוך ה-70% הוצאות על תחזוקה של מערכות המידע כיום. השינוי הזה מאפשר חווית משתמש טובה יותר, העלאת יעילות עובדים והפיכת העסק להיות תחרותי יותר. זאת ועוד: באמצעות הגישה החדשה ניתן להפחית את זמן האספקה של תשתיות לאפליקציות ב-75%. לפי מחקר של IDC ארגונים נדרשים ל-20 יום ויותר כדי להטמיע מערכות חדשות בסביבות מסורתיות, ורק 5 ימים במקרים של מערכות המבוססות על Converged Infrastructure, כך שמדובר על 75% הפחתה. לא פחות חשוב זה היכולת להפחית את זמן ההשבתה ב-97%. ממוצע של 10 שעות השבתה בשנה לפחות מ- 20 דקות. זה משמעותי מאד. בעצם אנחנו מייצרים אופטימזציה של סביבת המידע שלך.

ובנוסף לכל מה שאמרתי קודם, ה-HP Converged Infrastructure הוא גם הבסיס האידיאלי עבור HP Converged Cloud – ארכיטקטורה משותפת ל- IT  מסורתי, ענן פרטי, ענן מנוהל וציבורי.

למה HP? ולמה עכשיו?
פורטפוליו המוצרים והשירותים שלנו מותאם לעולם של Converged Infrastructure. אנחנו מדברים על IP של HP שנמצא לכל רוחב הפורטפוליו. המערכות שלנו פתוחות וסטנדרטיות. ניתנות לשדרג ולצמיחה בצורה קלה ופשוטה. הפתרונות שלנו מוכחים, יש לנו ניסיון עשיר ורב בכל עולמות התוכן הללו. בשנה האחרונה, HP הכריזה על מגוון רחב של פתרונות חדשנים מסוגם בכל תחומי העיסוק שלנו. פתרונות אלה, נועדו כולם, כדי להיענות לצרכים של לקוחותינו בעולם החדש של ה-IT. הכרזות רבות בעולם השרתים, פתרונות התקשורת (SDN),  ומערכות האחסון (מהפיכה) והשירותים הטכנולוגיים שלנו. גם עולם התוכנה רווי חידושים בתחום ניהול המידע ומערכי ה-IT,  Information Optimization וחידושים משמעותיים סביב עולם הענן ו-Converged Cloud.

את כל החידושים הללו נחשוף ונציג במהלך כנס הלקוחות שלנו בסוף חודש ינואר.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים