סינריון הכריזה על השקת פתרון חדש לניהול מערך העובדים

העיצוב החדש של הפתרון, Synerion Direct, תוכנן ובוצע על ידי אמן המדיה הדיגיטלית אלי וסרמן ומבוסס על ממשקים מעולם הטלפונים החכמים ● ריבי אספלר, מנהלת תיק המוצרים בסינריון מערכות: "בעוד שפתרונות מקובלים אחרים מציגים כבר שנים רבות מסכים אפורים ונוקשים ומאפשרים גישה רק לבעלי תפקידים בכירים, פתרון Synerion Direct מציג ממשק משתמש ידידותי, המאפשר ליותר משתמשי קצה בארגון ליהנות מנתונים וממידע רלוונטי בזמן אמת"

סינריון מערכות תשיק בקרוב את Synerion Direct – פתרון לניהול מערך עובדים (Workforce Management) עם דגש על ממשק משתמש מעוצב וידידותי. הפתרון יושק במהלך כנס מקצועי שתקיים החברה.

העיצוב החדש של Synerion Direct, אשר תוכנן ובוצע על ידי אמן המדיה הדיגיטלית אלי וסרמן, מבוסס על ממשקים מעולם הטלפונים החכמים, לפי גישת ה-Mini Apps. כך, מסך הכניסה למערכת מחולק למספר מיני-אפליקציות, העוסקות בנושאים שונים בתחום ניהול מערך העובדים ומאפשרות ניווט וגישה ישירה לנושאים אלה. במקום תפריטי תפעול וניווט עמוסים שהיו מקובלים ברוב ממשקי המשתמש של יישומים בתחום, בכל אחת מתת האפליקציות של Synerion Direct מופיעים רק כפתורי התפעול והניווט הרלוונטיים לפעילות הספציפית.

פתרון Synerion Direct כולל גם "שולחן עבודה" למנהל ולעובדים, אליו שולחת המערכת בזמן אמת התראות והודעות הקוראות לפעולה. כמו כן, משובצות בשולחן העבודה תצוגות גראפיות של נתונים (Embedded Analytics), המציפים בפני המשתמש נושאים הדורשים תשומת לב ופעולה מיידית וחוסכים בכך את הזמן שהיה נהוג פעם בהפקה אקטיבית של דוחות.

ריבי אספלר, מנהלת תיק המוצרים בסינריון מערכותלדברי ריבי אספלר, מנהלת תיק המוצרים בסינריון מערכות, "Synerion Direct מהווה קפיצת מדרגה בחוויית המשתמש בשוק הפתרונות לניהול מערך העובדים. בעוד שפתרונות מקובלים אחרים מציגים כבר שנים רבות מסכים אפורים ונוקשים ומאפשרים גישה רק לבעלי תפקידים בכירים, פתרון Synerion Direct בעיצובו החדש מציג ממשק משתמש חדשני וידידותי למשתמש, המאפשר ליותר משתמשי קצה בארגון ליהנות מנתונים וממידע רלוונטי בזמן אמת. בכך מאפשר הפתרון זרימת מידע, שקיפות ובקרה טובה יותר על תהליכים בארגון".

המעצב אלי וסרמן: "אחת המטרות המרכזיות שלנו היתה ליצור ממשק משתמש מתקדם, אשר יתאים לדור החדש ולמגוון המכשירים שברשותו של המשתמש – מתחנות עבודה סטנדרטיות ועד לטאבלטים וסמארטפונים. ואכן, הצלחנו ליצור ממשק עדכני וידידותי העונה על הדרישות של כל יחידות הקצה".

גיל יובל, מנכ"ל סינריון מערכותגיל יובל, מנכ"ל סינריון מערכות, אומר כי "סינריון מקדמת טכנולוגיות חדישות הצועדות עם הזמן ומאפשרות  למשתמשים שונים בארגון זרימת מידע רלוונטי ועדכני בזמן אמת. מתוך הבנה כי העיצוב המשפיע על חווית המשתמש הפך לגורם תחרותי משמעותי ומכריע בעולם התוכנה, מקדמת סינריון לראשונה אלמנטים עיצוביים חדשניים מעולם הסמארטפון שהיו שמורים עד כה לתוכנות ולאפליקציות לקהל הרחב. בכך סינריון עושה צעד גדול קדימה ומקדמת את חווית המשתמש גם בשוק הפתרונות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים