תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | QlikView ישראל: נותנים ערך מוסף ללקוחות ולא סתם מוכרים רישיונות

13/12/2012 15:39

הימים הפתוחים של חברת Qlik View ישראל הופכים לדבר החם ביותר בתעשיית ה-BI בישראל. יותר מ-260 לקוחות ושותפים עסקיים הגיעו השבוע למתחם הסינמה סיטי על מנת לקבל מגוון ערכים מוספים בתחומים מקצועיים ולשמוע לראשונה על הטכנולוגיה ההיברידית של QlikView.

כחברה שמובילה את עולם הערך המוסף בתחום ה-BI בישראל ובעולם, QlikView שמה לה למטרה לכנס אחת למספר חודשים את הלקוחות שלה ולתת להם ערכים מוספים אותם יוכלו להפיץ ולהרחיב באמצעותם את השימושים למשתמשים בארגונים שלהם. זו הפעם השניה במהלך השנה ש-QlikView ישראל עושה יום פתוח ללקוחות שלה, מתוך מטרה לתת להם ערכים מוספים במגוון פעילויות סביב יישום ה-QlikView בארגונים השונים ולאפשר להם ללמוד על החידושים מהמומחים של החברה ומהניסיון בשטח.

בכנס הציג לראשונה יוגב פלד, מנכ"ל משותף ב-QlikView ישראל, את הגרסה לטכנולוגיה ההיברידית של QlikView, שאמורה להוביל דור חדש של פתרונות בעולם ה-Business Discovery. הרעיון שעומד מאחורי הטכנולוגיה ההיברידית הוא לאפשר למשתמשים העסקיים לנווט בצורה אסוציאטיבית בין מקורות מידע שונים כולל BIG DATA  ולאפשר להם להגיע לתובנות עסקיות על בסיס ניווט בין עולם הנתונים המורכב שלהם.

כבר היום יש ל-QlikView יישומים מבוססי הטכנולוגיה ההיברידית או בשפה המקצועית direct Discovery במספר חברות גדולות בעולם כולל שיתופי פעולה עם חברות כמו TerraData וגופים אחרים שמובילים את השוק בתחום BIG DATA. הרעיון המרכזי ביישום הטכנולוגיה הוא האפשרות לתת למשתמש העסקי את היכולת לעבוד על המידע שנשמר בזיכרון (In-Memory) מחד ובמקביל לשלב שאילתות ישירות מהאובייקטים השונים אל בסיס הנתונים ועדיין לאפשר את החיפושים והניווט האסוציאטיבי.

לדברי פלד, QlikView ישראל שמה לה למטרה לקיים בשנה הבאה עוד כארבעה מפגשים במתכונת דומה. "הפידבקים שקיבלנו היו בלתי רגילים ועלו על כל הצפיות וזה מראה לנו לכמה צדקנו בעובדה שהחלטנו לבנות חברה סביב מתן ערכים מוספים ללקוחות ולא סתם עוד חברה שמוכרת רישיונות".

בנוסף הציגה החברה בכנס גם את פתרון ה-Nprinting שעובד היום אצל יותר מ-20 ארגונים ומביא ערך מוסף רב למשתמשים באמצעות היכולות שלו להפיץ מידע מתוך ה-QlikView על בסיס מגוון רחב של פורמטים. המנהלים של חברת QlikView ישראל הציגו בכנס הרצאה על עיצובים וטיפים וטריקים במערכות QlikView ועל תהליכי עדכון וטעינה מוסדרים ומדויקים יותר.

אופיר גוטסגנדה, סמנכ"ל תשתיות ותוכנה בחברה לאוטומציה, נתן סקירה מקיפה על הערכים המוספים שנתן להם הפתרון של QlikView במגוון תחומי פעילות כמו שכר, פרוייקטים, פיננסי ועוד. בהרצאה הוצג תהליך העבודה המשותף מרגע תחילת שיתוף הפעולה עם חברת QlikView ישראל ועד לחשיפת הפתרונות המבוססים על הטכנולוגיה של QlikView.

אירועים קרובים