דוד טוביאס יפרוש מבנק לאומי לאחר שלא נבחר לתפקיד מנמ"ר הבנק

טוביאס, ראש אגף פיתוח מערכות מידע בבנק, הודיע בסוף השבוע על החלטתו להתפטר, לאחר שהנהלת הבנק מינתה את דן ירושלמי כמנמ"ר הבנק ● הוא חזר לבנק לאומי בשנה שעברה, ביוזמתו של איציק מלאך, המנמ"ר הפורש, לאחר שהיה מנמ"ר בבנק ישראל, מתוך מטרה להחליף את איציק מלאך ● עם זאת, המנכ"לית, רקפת רוסק-עמינח, העדיפה להביא מועמד מבחוץ ● טרם ידוע מי יחליף אותו בתפקיד

נמשך גל ההתפטרויות של בכירים באגף התקשוב של בנק לאומי: דוד טוביאס, ראש אגף פיתוח מערכות מידע בבנק, הודיע בסוף השבוע על החלטתו להתפטר, לאחר שהנהלת הבנק מינתה את דן ירושלמי לתפקיד המנמ"ר. ירושלמי, לשעבר איש אמדוקס, יחליף בתפקידו את איציק מלאך, שפרש אף הוא מהבנק.

טוביאס חזר לבנק לאומי בשנה שעברה, ביוזמתו של מלאך, לאחר שהיה מנמ"ר בנק ישראל. חזרתו הייתה מתוך מטרה שבבוא היום מלאך ימליץ בפני הנהלת הבנק למנות אותו כמחליפו. אולם השינויים שחלו בצמרת הבנק, ובכלל זה התפטרותה של המנכ"לית, גליה מאור, וכניסתה במקומה של רקפת רוסק-עמינח לתפקיד, גררו שורה של שינויים גם באגף התקשוב. כחלק מהם, לאחר הודעתו של מלאך על פרישתו החליטה רוסק-עמינח למנות לתפקיד מנמ"ר בנק לאומי מועמד מבחוץ ולא את טוביאס, על אף שהיה בין שלושת המועמדים המובילים לתפקיד ובעיני רבים בתעשייה היה מועמד טבעי לתפקיד. במצב עניינים זה לא נותרו לטוביאס ברירות רבות וכפי שהיה צפוי, הוא הודיע על עזיבתו את הבנק במהלך השנה הבאה.

לפני שחזר לבנק לאומי, שימש טוביאס, שנמנה על שדרת המנמ"רים הבכירים והוותיקים בענף, כמנמ"ר בנק ישראל וכ-CIO של התעשייה האווירית. בין שני התפקידים הללו עבד טוביאס תקופה נוספת בבנק.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אישר טוביאס את דבר התפטרותו, אולם נמנע מלהוסיף פרטים.

הנהלת בנק לאומי צפויה להוציא הודעה רשמית על התפטרותו של טוביאס בקרוב. עדיין לא ידוע מי יהיה מחליפו, ולא מן הנמנע שפרישת גל הבכירים והוותיקים באגף התקשוב של הבנק תמשך גם לאורך השנה הבאה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    נראה, שבנק לאומי אימץ את הנטייה בעולם- השאיפה לבינוניות, וזה מתבטא גם בזלזול בלקוחות ותיקים ונאמנים. לכן, אחרי עשרות שנים החלטנו "להתפטר" מהבנק, ואנו עוזבים אותו. אגב, טעות לשונית: "לא נותרו לו הרבה ברירות". יש הרבה אפשרויות. ברירה יש רק אחת!

אירועים קרובים