נס תרחיב את פרויקט מערכת חיוב וגביית הארנונה בעיריית תל אביב-יפו; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

בשלב הראשון תורחב מערכת מחו"ג לתחומי אגרת השילוט, גביית תשלומי חינוך וגביית אגרות שונות ● המערכת משלבת פתרונות של סאפ בתחום ניהול האוכלוסייה, הנכסים והחיוב, הגבייה והאכיפה, בשילוב התאמות ופיתוחים שבוצעו על ידי צוותים משותפים של נס והעירייה ● במסגרת הפרויקט תמשיך נס לתפעל את המערכת בהסכם מיקור-חוץ למשך שבע שנים

נס ישראל תרחיב את פרויקט מערכת חיוב וגביית הארנונה והמים (מחו"ג – ר"ת מערכת חיוב וגבייה) בעיריית תל אביב-יפו ליישומים נוספים. בשלב הראשון תורחב המערכת לתחומי אגרת השילוט, גביית תשלומי החינוך וגביית אגרות שונות. נס אף תמשיך לתפעל את המערכת בהסכם מיקור-חוץ למשך שבע שנים. העלות הכוללת של היבטים אלה של הפרויקט עומדת על עשרות מיליוני שקלים.

מערכת מחו"ג, שהופעלה בתחילת 2009, משלבת פתרונות של סאפ (SAP) בתחום ניהול האוכלוסייה, הנכסים והחיוב (פתרון IS-U), הגבייה והאכיפה (מודול FI-CA), בשילוב התאמות ופיתוחים שבוצעו על ידי צוותים משותפים של נס והעירייה. כמו כן, הוטמעו במחו"ג פתרונות לניהול מסמכים של דוקומנטום (Documentum) מבית EMC, אותם משווקת בישראל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, ובוצע פיתוח מקומי, שהותאם לצרכי העירייה.

המערכת מספקת את התשתית הנדרשת בהיבטי המידע ותהליכי העבודה בעירייה, תוך יצירת סביבת עבודה מלאה. הרחבת מערכת מחו"ג הינה נדבך נוסף בתפיסה האסטרטגית של עיריית תל אביב-יפו ליצירת מערכת גבייה אחודה המספקת מידע אינטגרטיבי לתושב.

יצוין, כי הפיתוח והיישום של הפרויקט בוצעו בשיתוף פעולה בין אנשי נס ועובדי מינהל הכספים ואגף המיחשוב של עיריית תל אביב-יפו.

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל-אביב-יפו, אמרה ש-"הרחבת מערכת מחו"ג תשפר ותייעל את השירות שעיריית תל-אביב-יפו מעניקה לתושבים, תוך יישום של שקיפות וקלות הצגת המידע בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים