מג'יק הטמיעה תוכנה לניהול השידורים בענן בשני ערוצי טלוויזיה; ההיקף: עשרות אלפי שקלים בשנה

הערוצים בהם הוטמעה המערכת, Magic MBS, הם "הלא" - הערוץ המסחרי הראשון בישראל המיועד למגזר הערבי - וערוץ "מאיר", שאמור לעלות לאוויר ב-1 בינואר הקרוב ● מיחשוב הענן מאפשר למשתמשים לנהל ערוצי טלוויזיה מרחוק, באמצעות ממשק אינטרנטי ● המערכת תשמש את הערוצים לניהול כל תהליכי העבודה, החל משלב רכישת המדיה ועד הבאה לשידור מכל מקום ובכל זמן

מגי'ק השלימה את הטמעת מערכת ניהול השידורים Magic MBS במודל ענן (תוכנה כשירות – SaaS), מערכת פרי פיתוחה, בשני ערוצי טלוויזיה. הסכם המסגרת השנתי לצריכת התוכנה עומד על עשרות אלפי שקלים בשנה.

הערוצים בהם הוטמעה המערכת הם "הלא" (ערוץ 30 בהוט וביס) – הערוץ המסחרי הראשון בישראל המיועד למגזר הערבי, שפועל בשיתוף חברת ענני תקשורת ורשת, וערוץ "מאיר", שאמור לעלות לאוויר ב-1 בינואר הקרוב וישודר בחינם במסגרת חבילת הבסיס של הוט

המערכת שהוטמעה יושבת בענן הציבורי של טריפל סי. MBS היא מערכת השידורים הראשונה בעולם שפועלת במודל מיחשוב ענן – מודל שמאפשר למשתמשים לנהל ערוצי טלוויזיה מרחוק, באמצעות ממשק אינטרנטי. היא תשמש את הערוצים לניהול כל תהליכי העבודה, החל משלב רכישת המדיה דרך ניהול זכויות השידור, מכירת זמן אוויר לפרסומות, הכנת לוח משדרים ושיבוץ התכניות בו, ועד הבאה לשידור מכל מקום ובכל זמן. כחלק מתנאי העסקה תספק מג'יק לערוצי השידור גם שירותי תמיכה טכנית ועדכוני גרסה עבור המערכת.

על פי מג'יק, מערכת ה-MBS היא הנפוצה בישראל לניהול ערוצי שידור מזה 15 שנים ופועלת כיום בכ-50 ערוצי שידור ומפעילים שונים בישראל ובעולם, ביניהם הערוצים של חברת דורי מדיה וערוץ הופ. עוד נמסר, כי המערכת היא הראשונה בעולם שמאפשרת גישה ותפעול גם באמצעות מכשירים ניידים, בנוסף על מחשבים נייחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים