תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Multi Screen – כיצד לשרת את הלקוחות נכון בכל המסכים

הלקוחות כיום מצפים לקבל את כל שירותי הארגון בכל המסכים - באתר האינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט ● מרבית אתרי האינטרנט בישראל עדיין אינם מותאמים למובייל ומספקים ללקוחות חווית שירות שאינה מספקת ● ניתן בקלות לתקן מצב זה, צריך רק לדעת איך

16/12/2012 13:18

מהפיכת הסמארטפונים שינתה את האופן בו אנו צורכים מדיה ואינטרנט באופן דרמטי. על פי מחקרים שנעשו לאחרונה נראה כי הלקוחות מצפים היום לקבל את כל שירותי הארגון בכל המסכים באופן כמעט זהה כאשר הציפייה היא שניתן יהיה לעבור ממסך למסך ולהמשיך את האינטראקציה מול הארגון באופן חלק למרות המעבר בין מכשירים. כך למשל נמצא כי 65% מהלקוחות מתחילים חיפוש אחרי מוצר בסמארטפון וממשיכים לרכישה באתר האינטרנט במחשב או בטאבלט.

נתונים אלו אינם רק אקדמיים, כל ארגון יכול לראות את המהפכה מתרחשת מתוך נתוני השימוש של אתר האינטרנט שלו – כבר היום, יותר מ-20% מהתנועה באתרי האינטרנט מגיעה ממכשירים ניידים והמספרים עולים מדי חודש בקצב מסחרר. ברור לכל שיש להתאים את אתר האינטרנט של הארגון למצב חדש זה אולם באופן מפתיע, מרבית הארגונים עדיין לא עשו זאת.

ההרצאה של ריל קומרס בכנס Mobility 2012 תדון בהשלכות מצב חדש זה על הארגון ותציע פתרונות פשוטים שיכולים לשפר מיידית את המצב ולתת מענה מלא לדרישות הלקוחות – הגשת כל שירותי הארגון בכל המסכים.

לפרטים נוספים: שי רוזן, מנהל תחום אסטרטגיה וייעוץ, ריל קומרס – נייד: 052-5118539 | דוא"ל | אתר

אירועים קרובים