תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם עודד שיחור, ה-CTO של HP בישראל

לקראת אירוע HP Converged Infrastructure

16/12/2012 13:27

שלום עודד. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי עודד, כאמור, ואני CTO של HP בישראל. במהלך שנותי התמחתי ביישום אפליקציות וייעוץ בנושאי תשתית ופתרונות משולבים.

מה אתה יכול לספר לי על תחום מחשוב ענן ב-HP?
תחום מחשוב ענן מאד אסטרטגי אצל לקוחותינו ולכן גם מאד אסרטגי עבורינו. מדובר בנושא אשר משלב בצורה יפה את כל הפורטפוליו של HP והוא כולל מוצרים, תוכנה ושירותים. בנינו את האסטרטגיה שלנו על בסיס שיחות שקיימנו עם לקוחותינו. לפני זמן קצר, בכנס האירופאי של HP ביצענו הכרזה חשובה בתחום הענן אשר מהווה אבן דרך משמעותית בדרך שלנו. אבן דרך זו נשענת על חדשנות ופיתוח מיומנויות שלנו בתחום. אנחנו בונים את הענן שלנו באמצעות כלים חיוניים לתפעול וכמובן באמצעות שירותים שאנשים שארגונים יכולים לצרוך. וכדי לעשות זאת שאלנו את הלקוחות שלנו מה הם הולכים לעשות בענן.

מה שמעניין היה לשמוע הוא ש- 75% מהם אמרו שיבחרו במודל היברידי. 72% מתוכם טענו שהדבר הנחוץ להם ביותר בדרך לענן הוא הצורך בתאימות. הם גם ידעו להגיד שהדבר שהכי מפחיד אותם בדרך לענן הוא נושא של Vendor lock-in. חוששים שהבחירה של היום תפריע להם מחר. התשובות לשאלות אלו תואמות באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו המבוססת על סטנדרט פתוח המאפשר הגירה מענן אחד לשני ותמיכה במודל היברידי.

ולא פחות חשוב: אנחנו ממוקדים באספקת שירותים מאובטחים שנותנים זמינות ואמינות. בהקשר של Converged Infrastructure אנחנו רוצים לעזור ללקוחות שלנו להוביל ליותר חדשנות ובכך לאפשר להם להשיג את מה שהם רוצים בשביל הביזנס שלהם.

למה, בעצם, לקוחות מחפשים מודל היברידי?
ללקוחות שלנו יש מאות אפליקציות. הם נדרשים לזמינות רבה ולגמישות רבה כדי להניע את השירותים בצורה מהירה ויעילה ללקוחות שלהם. לכל אפליקציה יש צרכים שונים (מהירות, זמן, גמישות, אליסטיות, זמינות….).

הבידול שלנו בתחום הענן נשען על שלושה דברים:

1. חופש בחירה
2. בטחון
3. עיקביות

המסורת של HP היא לתת ללקוח שלנו את זכות הבחירה. זה משהו שאנחנו עושים מזמן ולאורך השנים. כנ"ל גם לגבי מודל המוצרים והשירותים שלנו. יש לנו שותפים וכו'. הלקוח שלנו יכול לסמוך עלינו. הוא יקבל ארכיטקורה פשוטה, יכולת צריכה ושימוש נוחה. אנחנו מאפשרים את כל הדברים שלנו כבר היום.

מה הדבר החדש ביותר בתחום הענן ב-HP?
בין הפתרונות החדשים בפורטפוליו HP Converged Cloud, נמנים:

– הרחבות המאפשרות ללקוחות לספק שירותי ענן משתלמים, מאובטחים וזמינים, תוך מימוש ארכיטקטורה פתוחה המאגדת סביבות IT הטרוגניות. פתרון ה-CloudSystem תומך מעתה באספקה של מכונות וירטואליות מבוססות KVM , VMWARE ומיקרוסופט Hyper-V , ובנוסף מכונות פיסיות מבוססות HP Blades.

– הרחבה של פורטפוליו HP Cloud Maps – יותר מ-200 תבניות שוחררו עד כה לשימוש והן מאפשרת ללקוחות להקים יישומים בלחיצת כפתור.

– הגרסה החדשה HP Cloud Service Automation (CSA) 3.1 מספקת פלטפורמה מקיפה ואחידה לניהול ענן ויצירת תשתית אספקת שירותים ויישומים בעלת זמינות גבוהה מאוד. כמו כן, הפלטפורמה מתממשקת לפתרונות האבטחה ממשפחת HP TippingPoint לצמצום החשיפה לסיכון.

– פלטפורמת HP Continuous Delivery Automation (CDA) 1.1 בגרסתה החדשה, מובילה לאוטומציה מלאה של שחרור גרסאות יישומים בתהליך הפיתוח של אפליקציות בארגון ומבטלת את העיכוב שנגזר מהשקות ידניות.

על מה יתמקד השולחן העגול שבראשותך בכנס?
השולחן העגול אותו אוביל בכנס HP Converged Infrastructure יתמקד בנושא ענן פרטי. במפגש אציג את כל החידושים האחרונים וההרחבות שלנו ל-HP CloudSystem, המבוססות על ארכיטקטורת התשתית האחודה HP Converged Infrastructure:

פתרונות מחשוב ענן פרטי של HP מתאימים במיוחד ללקוחות עסקיים, שלהם יחידות פיתוח גדולות והם נדרשים לספק להם משאבים ויכולות בקצבים מהירים.

לא חשוב היכן אתה נמצא היום במסע לכיוון הענן. פתרון הענן הפרטי של HP משלב חומרה, תוכנה ושירותים ומאפשר לך לתת יותר ללקוחות הפנימיים שלך כבר היום.

אני אציג ללקוחות איך הם יכולים, תוך כחודש ימים, להקים סביבת ענן הכוללת שירותים מוגדרים ומיושמים.

תודה עודד. להתראות בכנס.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים