לקראת השנה החדשה: גוגל תבטל שורה של שירותים ותכונות במהלך השבועות הקרובים

ענקית החיפוש החליטה להוריד כמה שירותים שלא זוכים לשימוש נרחב, במה שהיא מכנה "ניקוי חורף", בהם תכונות של שירות היומן ● בבלוג החברה נכתב: "כדי להצליח, אנו זקוקים לכמה החלטות קשות. לפיכך, עם סיום שנת 2012, אנו סוגרים כמה תכונות ושירותים"

אין זה סוד שגוגל (Google) מיישרת, מנקה ומקצצת את שירותיה כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצורכי המשתמשים. אולם עתה, החליטה ענקית החיפוש לחסל מקבץ נוסף של כמה שירותים שלא זוכים לשימוש נרחב, במה שהיא מכנה "ניקוי חורף".

ונקאט פאנצ'אפאקסאן, סגן נשיא להנדסה, כתב בבלוג הרשמי של החברה על הצורך "להתמקד ביצירת מוצרים יפים ושימושיים, שישפרו את חייהם של מיליוני אנשים מדי יום. כדי להצליח, אנו זקוקים לכמה החלטות קשות. לפיכך, עם סיום שנת 2012, אנו סוגרים כמה תכונות ושירותים".

כך, יושבתו ב-4 בינואר כמה תכונות של שירות היומן של גוגל (Google Calendar): יצירת זמן שמור באמצעות Appointment slots, שירות Smart Rescheduler ו-Add gadget by URL. השירותים Check your calendar via sms ו-Create event via sms – שירותים שניתנו בארה"ב בלבד ליצירה ובדיקה של פגישות באמצעות שליחת מידע בטקסט לגוגל – הופסקו מיידית בסוף השבוע האחרון. זאת, על פי החברה, כי המשתמשים מעדיפים את יישומי הסלולר של שירותי היומן של גוגל. שירות  הסנכרון של גוגל (Google Sync) נועד לאפשר גישה לדואר, לשירות היומן ולאנשי הקשר באמצעות פרוטוקול Microsoft Exchange ActiveSync.

החל מ-30 בינואר 2013, הודיעה גוגל, כי משתמשים לא יוכלו להתקין התקנים חדשים לשימוש בשירות הסנכרון של גוגל, אבל התקנים קיימים ימשיכו לתפקד. שירותים אלו ימשיכו להיתמך במלואם ביישומי גוגל לעסקים ממשלה וחינוך. בנוסף, נכתב בבלוג, "נפסיק ב-14 בדצמבר את שירות Google Calendar Sync ושירות Google Sync for Nokia S60 יופסק ב-30 בינואר 2013. כמו כן נפסיק ב-30 בינואר 2013 את השירות ל-SyncML – שירות לסנכרון אנשי קשר, שמתאים למספר קטן של מכשירי סלולר".

ביוני 2013 תפסיק גוגל את שירות Issue Tracker API, ואת יישום Punchd ל-iOS  ולאנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים