איל דורון, CA ישראל: "על מנת של-IT תהיה הצדקה, עליו לעבור מאספקת טכנולוגיות לחדשנות"

יחידות ה-IT הן כיום הטרוגניות ונדרשות לספק ולנהל שירותים עסקיים, דוגמת שירות לקוחות, מכירות, שיווק וכספים, אמר דורון, ארכיטקט פתרונות ב-CA ישראל ● הוא ציין שגם הדטה סנטר עבר שינוי - מזה המסורתי לבן כלאיים, שכולל מגוון טכנולוגיות, לרבות סוגי מיחשוב ענן שונים ● "מצב זה יוצר פערים ומחייב את ה-IT למצוא דרכים חדשות לאספקת שירותים עסקיים מחוללי הכנסות", ציין

"על מנת של-IT תהיה הצדקה, הוא נדרש להתחבר יותר להיבטים העסקיים בארגון, מאחר שכיום, יותר מבעבר, הוא נדרש למעבר אמיתי מאספקת טכנולוגיות לאספקת חדשנות", כך אמר איל דורון, ארכיטקט פתרונות ב-CA ישראל.

דורון דיבר בכנס Virtualization 2012, שנערך לפני ימים אחדים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מומחים מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי דורון, יחידות ה-IT הן כיום הטרוגניות ונדרשות לספק ולנהל שירותים עסקיים, דוגמת שירות לקוחות, מכירות, שיווק וכספים. הדטה סנטר, אמר, עבר אף הוא שינוי – מזה המסורתי לבן כלאיים, שכולל מגוון טכנולוגיות, לרבות סוגי מיחשוב ענן שונים: פרטי, ציבורי ובן כלאיים. "מצב זה יוצר פערים ומחייב את ה-IT למצוא דרכים חדשות לאספקת שירותים עסקיים מחוללי הכנסות", אמר דורון. "אלה יסופקו על בסיס שיפור חוויית המשתמש, Big Data, הכנסת כלים לרשתות חברתיות וטיפול בעולם הנייד. הדבר ייעשה תוך מיטוב מתמיד באספקת שירותי ה-IT המסורתיים, התאמה אישית של רכיבים, הנדוס מחודש של תהליכי מיכון, סטנדרטיזציה של תשתיות, אספקת שירותי ענן גמישים ויצירת הצדקה עסקית. ה-IT חייב למלא את הפער ההולך וגדל בין ביקוש עסקי לחדשנות ובין קיבולת החדשנות שה-IT מסוגל להכיל".

הוא הוסיף, כי "האתגרים מול יעדי השינוי הם: העדר משאבים וכישורים רלוונטיים, מה שחוסם את החדשנות; אספקת השירותים המסורתית, המעכבת אותה אף היא; ה-IT הקיים יקר מדי לשימור ולתחזוקה; הסיבוכיות הולכת וגדלה; הפרודוקטיביות קטנה; וסיכוני אבטחת המידע גדלים, כאשר מנגד הולכות ומתרבות הרגולציות".

"ל-CA", אמר דורון, "יש יכולת לספק חדשנות בשירותים העסקיים ולסייע למנמ"רים לעבור מתחזוקת מערכות IT לאספקת שירותים חדשים וחדשניים בגמישות ובמהירות".

"המטרה היא להגיע למצב של מיכון אחוד, המספק תזמור לתהליכים העסקיים", ציין. הוא הציג את חבילת המיכון של CA לענן, שלדבריו "היא פתוחה, מודולרית, גמישה ומספקת יכולת למצרף ולאחד את תהליכי הניהול לכל הסוגים של שירותי הענן. זאת, בלא תלות במיקומו הפיזי של הענן, מאפייניו הטכנולוגיים או זהות ספקי התוכנה או החומרה".

דורון סיכם באמרו, כי "אנחנו מסייעים לארגונים לנוע לעבר מיחשוב ענן עם פחות סיכונים, חיזוי מדוד של שינוי בתשתיות וביעדים העסקיים, הפחתת הוצאות החומרה ושיפור זמני התגובה של היישומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים