ארצות הברית: היקף הקניות באינטרנט הגיע לשיא של כשבעה מיליארד דולרים בחמישה ימים

זהו הסכום הגבוה ביותר שנרשם אי פעם בתקופה בת חמישה ימים ● בעונת הקניות כולה היה ההיקף גבוה ב-13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ● ב-11 ימים חצה היקף הקניות את הרף של מיליארד דולרים ליום, בהשוואה ל-10 ימים כאלה שנרשמו בכל עונת הקניות בשנה שעברה

עליבאבא מתרחבת בתחום הסחר האלקטרוני בדרום-מזרח אסיה

בשבוע שעבר נרשם היקף הקניות הגבוה אי פעם באינטרנט לתקופה בת חמישה ימים – כך עולה מדו"ח חדש של ComScore. על פי נתוני החברה, במהלך חמישה ימים בחודש הנוכחי הוציאו הצרכנים בארצות הברית על קניות באינטרנט סכום כולל של 6.9 מיליארד דולרים.

"בארבעה ימים בשבוע שעבר עלה היקף הקניות היומי על הרף של מיליארד דולרים ליום, וכן נרשם בשבוע שעבר שיא חדש לתקופה בת חמישה ימים", ציין ג'יאן פולגוני, יושב ראש ComScore, בהודעה שפרסמה החברה. "לאחר השבוע האחרון נראה שתקופת השיא כבר מאחורינו".

בסך הכול, מתחילתה של עונת הקניות ועד עתה הוציאו הצרכנים בארצות הברית על קניות באינטרנט סכום כולל של 33.8 מיליארד דולרים – עלייה של 13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ב-11 ימים חצה היקף הקניות את הרף של מיליארד דולרים ליום, בהשוואה ל-10 ימים כאלה שנרשמו בכל עונת הקניות בשנה שעברה.

עוד צופה פולגוני, כי ב-"יום המשלוח חינם" שייערך היום (ב'), יירשם שיא נוסף, מאחר שיום זה נחשב להזדמנות האחרונה להזמין מתנות לחג המולד ולקבל אותן במשלוח עד הבית עוד לפני החג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים