סין: יותר משני מיליון מכשירים נמכרו בסוף השבוע הראשון לאחר השקת ה-iPhone 5

מדובר בהשקה המוצלחת ביותר של מכשירי iPhone בסין עד כה ● אולם, ההשקה בסין לא סייעה להפיג את החששות של המשקיעים נוכח התחרות הגוברת בשוק הטלפונים החכמים, ושער המנייה של חברת ההיי-טק בעלת שווי השוק הגבוה בעולם מוסיף לצנוח

אפל (Apple) מכרה יותר משני מיליון מכשירי iPhone 5 בשלושת הימים הראשונים לאחר ההשקה בסין, שהתקיימה ביום ו' – כך נמסר מהחברה. מדובר בהשקה המוצלחת ביותר של מכשירי iPhone בסין עד כה.

טים קוק, מנכ"ל אפל, אמר בתגובה ש-"קבלת הפנים של הלקוחות בסין למכשירי ה-iPhone 5 הייתה אוהדת ביותר, ורשמנו שיא חדש של מכירות בשלושה הימים הראשונים שלאחר ההשקה".

אולם, ההשקה המיוחלת בסין, שנחשבת לשוק השני בגודלו של אפל ברחבי העולם, לא סייעה להפיג את החששות של המשקיעים נוכח התחרות הגוברת בשוק הטלפונים החכמים, ושער המנייה של חברת ההיי-טק בעלת שווי השוק הגבוה בעולם מוסיף לצנוח.

ביום ו', מיד לאחר ההשקה בסין, ירד שערן של מניות אפל ב-3.8% והגיע ל-509.79 דולרים. חטיבת Citi Research הורידה את ההמלצה ביחס למניות אפל מ-Buy ל-Neutral ואת שער היעד של המניות מ-675 דולרים ל-575 דולרים. היא נימקה את המהלך גם בשיפורים שמפגינות המתחרות של אפל בשוק של הטלפונים החכמים.

בטווח הארוך, מעריכים האנליסטים, ההצלחה של אפל בסין תלויה ביכולתה להרחיב את מערך השותפים במדינה ולכלול בו גם את חברת הטלקום המובילה בה, צ'יינה מובייל (China Mobile).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים