One1 הטמיעה מערכת CRM של פיבוטל במוקד פנגו; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה, Pivotal CRM 6, תשרת כ-50 נציגי שירות ומכירות שמועסקים במוקד של פנגו ● המוקדנים יוכלו באמצעותה לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחרי הטיפול בהן, וככלל - היא תנהל את כל האינטראקציות שלהם, תנהל משובים שלהם ותספק אינטגרציה עם מערכת ניהול הידע של המוקד ועם מערכות תשתית נוספות ● כן היא תספק יכולות לדיווח ולהתראה במסרונים, דואר אלקטרוני או הודעות קופצות

One1CRM הטמיעה מערכת CRM של פיבוטל (Pivotal) במוקד של חברת פנגו. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

פנגו מתמחה במתן שירותי חנייה ברחבי הארץ באמצעות מכשירי סלולר ואמצעים נוספים. המוקד שלה מתופעל על ידי מילגם CALL מקבוצת תקשוב. One1CRM היא יחידת ה-CRM של One1, המשמשת כנציגת פיבוטל בישראל.

המערכת החדשה, Pivotal CRM 6, תשרת כ-50 נציגי שירות ומכירות שמועסקים במוקד של פנגו. המוקדנים יוכלו באמצעותה לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחרי הטיפול בהן, וככלל – היא תנהל את כל האינטראקציות שלהם, תנהל משובים שלהם ותספק אינטגרציה עם מערכת ניהול הידע של המוקד ועם מערכות תשתית נוספות. כן היא תספק יכולות לדיווח ולהתראה במסרונים, דואר אלקטרוני או הודעות קופצות (Pop up's). המערכת כוללת, בין היתר, ממשקים לטלפוניה, אתרי אינטרנט, חיבור אינטגרלי לאאוטלוק (Outlook), ניהול SLA ודו"חות.

עדי וינסקוביץ', מנהלת פרויקט מילגם CALL מקבוצת תקשוב, ציינה ש-"המערכת הוטמעה במוקד לאחר אפיון והתאמה מלאה לצרכי הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים