יישום חדש ל-iOS מאפשר לצלם וידיאו ולהעלות אותו מיידית ליו-טיוב

היישום החדש, YouTube Capture, מאפשר לערוך את הסרטונים ולהעלות אותם בו זמנית ליו-טיוב, גוגל פלוס, פייסבוק וטוויטר ● הוא אמור לשמש כטריז נוסף של גוגל נגד הגישה של אפל, ששואפת לשלב בין המכשירים מתוצרתה לבין השירותים שהיא עצמה מציעה

גוגל (Google) הכריזה אמש (ב') על יישום חדש למערכת ההפעלה iOS, שמכונה YouTube Capture, ומאפשר לצלם סרטוני וידיאו ולהעלות אותם מיד לאינטרנט בשלוש לחיצות בלבד. ניתן לפרסם בהאמצעותו את הסרטונים במקביל ביו-טיוב (YouTube), גוגל פלוס (+Google), פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), או להעלות אותם ידנית. ההעלאה של הסרטונים מתבצעת ברקע, מיד לאחר שמסיימים לצלם אותם. לצד זאת, כולל היישום יכולות עריכה שונות, בהן אפשרויות לתיקון צבע, ייצוב תמונה, חיתוכים ואף הוספה של מוזיקה.

בשנה האחרונה התגלו בקיעים משמעותיים באסטרטגיה של אפל (Apple), שבדרך כלל שואפת לשלב בין המכשירים מתוצרתה לשירותים שהיא עצמה מציעה. אפשר לראות ביישום החדש  טריז נוסף שמנסה גוגל לנעוץ בשאיפה של אפל לשלוט גם בשירותים למכשירי iOS. השימוש הקל ביישום החדש של גוגל יקנה לו לבטח אוהדים רבים מבין המשתמשים במכשירי אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים