תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הכרזות חדשות של חברת Good לשנה החדשה

הפתרון של חברת Good לאבטחת מידע במכשירים ניידים (סמארטפונים וטאבלטים) צובר תאוצה בישראל וכבר מוטמע בחברות ישראליות גדולות במגזרים שונים. הפתרון יקבל כעת, בגרסת R6, אשר עתידה לצאת בעוד מספר ימים, תמיכה מלאה בעברית (RTL) לטובת לקוחות החברה בישראל

18/12/2012 15:19

מאת צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף בחברת InnoCom מקבוצת אמן

למי שעדיין לא מכיר את תחום ניהול ואבטחת המכשירים הניידים (MDM) ניתן לומר בקצרה כי מרבית פתרונות ניהול מכשירים ניידים (MDM) הקיימים כיום בשוק מתמקדים בעיקר ביכולות ניהול המכשירים אך כלל אינם מאבטחים את המכשיר וחלקם הקטן דואג לאבטחה כללית שלו. מה שמבדל את פתרון אבטחת הניידים של Good מפתרונות אחרים הוא היכולת לאבטח את כלל היישומים הארגוניים ואת הגלישה הארגונית ולא רק את המכשיר. ישנה חשיבות רבה לניהול אבטחת המידע ברמת האפליקציה ולא רק ברמת המכשיר, מכיוון שגם אם נעשה שימוש בסיסמא חזקה למכשיר עצמו, הרי שהמשתמש יכול להעתיק, בטעות או בכוונה, מידע ארגוני דרך יישומי צד שלישי ומשם לענן. שליטה ברמת האפליקציה יכולה לתרום משמעותית להפחתת הסיכון לדליפת מידע.

המערכת של Good, אשר מפרידה לחלוטין בין המידע העסקי לפרטי במכשיר הנייד, מונעת "זליגה" של איומים פוטנציאליים מהאזור הפרטי לאזור העסקי. בעידן בו העובד עושה שימוש פרטי נרחב במכשיר בו הוא גם משתמש לצרכי העבודה, ישנה חשיבות להפרדה בין התחומים, גם למטרת שמירה על פרטיותו של העובד. כך גם ניתן להקל על מחלקת ה-IT הארגונית, אשר יכולה לטפל רק ב-"אזור העסקי" של המכשיר ולא בזה האישי-פרטי.

אינוקוםהפתרון של Good מקבל כעת שדרוג משמעותי עבור השוק הישראלי, בזכות תמיכה מלאה בשפה העברית, המאפשרת כתיבה מימין לשמאל בכל היישומים התמיכה המלאה תאפשר אינטגרציה חלקה יותר של הפתרון עם יישומים פופולאריים ועם יישומים ייעודיים שפותחו על ידי הלקוחות. בנוסף, המוצר של Good מאפשר עבודה עם כלי עריכת המסמכים, המצגות וגיליונות החישוב Office HD² התומך בעברית וכלי עריכת ה-PDF של iannotate.

החברה יוצאת בקרוב עם שני כלים נוספים אשר יתנו מענה לסביבת העבודה הארגונית – Good Connect – מנגנון העברת מסרים (messenger) פנים-ארגוני, הבנוי על ממשק ה-Lync של מיקרוסופט וה- Good Share – יכולת שיתוף קבצים בארגון המבוסס על
ה- SharePoint של מיקרוסופט.

המגמה של Good בשנה הקרובה, אותה כבר החלה ליישם בחודשים האחרונים, הינה חיזוק יכולות החיבור בין המכשיר הנייד ליישומים ארגוניים, בצורה מאובטחת וקלה לשימוש. נושא אבטחת המידע, אשר תמיד זוכה ב- Good למלוא תשומת הלב, נמצא כל העת במוקד העשייה. במבחני חדירה (PT) שנערכו לאחרונה, נמצא שהפתרון של Good הינו היחיד שלא נפרץ וארגונים יודעים להעריך זאת, בעיקר על רקע שימוש הולך וגובר של חברות במאות יישומים עסקיים, בהם העובדים שלהם עושים שימוש מחוץ לכותלי הארגון. הפתרון של Good מספק יכולת גישה בטוחה ליישומים אלה מכל מכשיר נייד, בכל מקום, תוך ייעול משמעותי של תהליכי העבודה וחיסכון כספי ניכר.

אירועים קרובים