סימפליסיטי הטמיעה מערכת בילינג שלה באומניטלקום בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

המערכת מבוססת על מנוע חוקים, כך שהיא מסוגלת לזהות את חוזה השירות מול הלקוח, את דפוסי השימוש שלו ואת התעריפים המשתנים על פי הם - ולחייבו בהתאם ● היא מאפשרת גם ללקוחות לעשות זאת באמצעות חיבור ישירות אליהם

סימפליסיטי (Simplicity) הטמיעה את מערכת הבילינג שלה בקבוצת אומניטלקום. היקפו של הפרויקט, שארך כארבעה חודשים והסתיים בימים אלה, עמד על כמיליון שקלים.

קבוצת אומניטלקום עוסקת במתן פתרונות ושירותי תקשורת לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. תחומי הפעילות העיקריים שלה כוללים מספרי טלפון בעולם, כרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שירותי טלפוניה בענן, פתרונות IVR, שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי IP ושירותי חייגן.

המערכת הוטמעה על ידי צוות פיתוח והטמעה משולב של סימפליסיטי ואומניטלקום, והחליפה את המערכת הקודמת, שהייתה פרי פיתוח פנימי של החברה. היא מבוססת על מנוע חוקים, כך שהיא מסוגלת לזהות את חוזה השירות מול הלקוח, את דפוסי השימוש שלו ואת התעריפים המשתנים על פי הם – ולחייבו בהתאם.

יצוין שהמערכת מחוברת ישירות לעשרות אלפי לקוחותיה של אומניטלקום ומנהלת את הרישום והתמחור של השירותים השונים שמספקת החברה בהתאם לדפוסי השימוש שלהם. היא מספקת ממשק ללקוח באמצעותו הוא יכול להתעדכן בזמן אמת על דפוסי השימוש שלו והחיובים הנגבים ממנו.

לדברי רוני שטמלר, סמנכ"ל פיתוח באומניטלקום, "המערכת מהווה פתרון יעיל ומהיר לחיוב. היא כוללת ממשק ידידותי ונוח, שמאפשר ללקוחותינו להתעדכן על דפוסי השימוש שלהם בזמן אמת. הודות למנוע החוקים החכם שלה, אנחנו יכולים להציע ללקוחות חבילות שיחה, חבילות הודעות, חבילות גלישה, שירותי טלפוניה ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים