גילי שלזינגר, One1: "תפישת הלקוחות הארגוניים את הספקים משתנה – הם דורשים ערך מוסף"

"הלקוחות שלנו מבקשים שנבצע עבורם פרויקטים או שניקח על עצמנו אחריות לביצוע משימות; השינוי הזה מגלגל לפתחנו", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1 ● היא ציינה שהמענה הוא במצוינות וציטטה את השחקנית ג'ולי אנדרוז, שאמרה: "ההבדל בין חובבן למקצוען הוא שחובבן יתאמן עד שהוא יצליח. מקצוען יתאמן עד שהוא לא יוכל יותר לטעות"

"בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשינוי תפישתי בתחום ה-IT, באופן שבו הלקוחות הארגוניים תופשים את הספקים. הם דורשים מהם עתה ערך מוסף. הלקוחות שלנו מבקשים שנבצע עבורם פרויקטים או שניקח על עצמנו אחריות לביצוע משימות. השינוי הזה מגלגל לפתחנו", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1.

שלזינגר הייתה בין נציגות הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012, שהתקיים אתמול (ג') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, זו השנה העשירית. באירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, השתתפו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

בדבריה ציטטה שלזינגר את השחקנית ג'ולי אנדרוז, שאמרה: "ההבדל בין חובבן למקצוען הוא שחובבן יתאמן עד שהוא יצליח. מקצוען יתאמן עד שהוא לא יוכל יותר לטעות". לדבריה, "יש פה הזדמנויות רבות שעלינו, כחברה מובילה בשוק, להשכיל לנצל. One1 היא חברה פרויקטאלית בתחומי ה-IT. היא מבצעת פרויקטי מיחשוב בכמה עולמות תוכן, שהמהותי שבהם הוא עולם ה-ERP. יש לנו מתחרים מכובדים והעשייה היומיומית מציבה בפנינו אתגרים לא מעטים". עם זאת, לדבריה, "התחרות לא משאירה לנו את הפריבילגיה לנוח על זרי הדפנה. הדרך היא מצוינות – זה כל סוד ההצלחה. להצטיין במה שאנחנו עושים, כל אחד בתפקידו".

ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים. צילום: קובי קנטור"המקצועיות באה לידי ביטוי בכל תפקיד", אמרה שלזינגר. "בין אם אתה מתכנת שהתחיל לעבוד בחברה לא מזמן ובין אם אתה מנהל פרויקט או מנכ"ל, בסופו של דבר, כולנו עובדים למטרה אחת ולכל אחד מאיתנו יש משימה לבצע. אם כולנו נתמקד במשימה שלנו ונבצע אותה בתשומת לב, בדייקנות ועם הרבה נשמה – זה יצליח. זה גם המסר ללקוחות שלנו". לדבריה, "העקרונות שמגדירים אותנו כארגון מקצוען הם גב מקצועי, רמת מחויבות גבוהה, התנהלות על בסיס מתודולוגיה ונהלים, שיתוף ידע, שירות ושיתופיות".

"המענה למצב הכלכלי – מצוינות"
ספי גלעזר
, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, אמר ש-"עלינו, כל גופי ה-IT, לייצר ערך להיבטים העסקיים של הלקוחות הארגוניים שלנו. ערך המצוינות וההצטיינות בפרויקטים פה הם המדד להצלחה". לדבריו, "לא נראה פרויקטי IT שהם ארוכי טווח – אין ללקוחות זמן וכסף. מה שיאפיין את השנה הבאה זה שהיא תהיה לא פשוטה – לא לכלכלה ולא לענף ה-IT. תהיה התייעלות, כפועל יוצא של המצב הכלכלי".

לדבריו, "הכלכלה מתנהלת בסוג של צורת סינוס ואני מקווה ש-2014 תהיה שנה טובה. הפלטפורמות הטכנולוגיות יעלו את הערך ללקוחות העסקיים שלנו. מנגד, המענה לעצירות של תקציבי ה-IT יהיה במצוינות: עלינו ועליכם לקחת פרויקטים ולעשות אותם בצורה הטובה ביותר".

שי און, מנכ"ל CA ישראל. צילום: קובי קנטורמרכז המו"פ של CA ואוניברסיטת תל אביב
שי און
, מנכ"ל CA ישראל, אמר ש-"השנה הקמנו, ביחד עם אוניברסיטת תל אביב, מרכז מו"פ לחקר הסייבר בהשקעה של מיליוני דולרים. המרכז החדש מתמקד בניהול המיחשוב ובאבטחה מקוונת, ובשל כך גייסנו עובדים נוספים". לדברי און, "מדובר במרכז המו"פ השלישי של CA בעולם והוא מצטרף למרכזים שלה בארצות הברית ובהודו. אוניברסיטת תל אביב תפתח מסלול לימודים מיוחד לסייבר בתוך הפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטה. עשרות מסטרנטים ודוקטורנטים מהאוניברסיטה יועסקו במרכז המו"פ, עם שאיפה להגדלת המספר למאות חוקרים תוך שנים ספורות".

"מטרת התוכנית של CA לקשרים עם אוניברסיטאות היא לפתח וליישם יוזמות לקידום החדשנות, להציע הזדמנויות ייחודיות לסטודנטים ולסגל ולאתר רעיונות חדשים למוצרים ופתרונות", ציין. "אני מקווה שגם חברות אחרות ירימו בארץ מרכזי מו"פ בשיתוף האקדמיה. כך נוכל לקדם את ההיי-טק המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים