ניצחון לאפל: השופט ביטל פטנט של גוגל

בית המשפט בארה"ב קבע, כי גוגל אינה יכולה למנוע מאפל אפשרות לשימוש בחיישן שמונע ממשתמשים לחייג מספרים שגויים, בטענה שמדובר בפטנט שרשום על שמה ●"אנו מאוכזבים מהתוצאה ובוחנים את האפשרויות העומדות לרשותנו", מסרה דוברת מוטורולה, ג'ניפר ווייראוך-אריקסון

חטיבת מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) של גוגל (Google) אינה יכולה למנוע מאפל (Apple) אפשרות לשימוש בחיישן שמונע ממשתמשים לחייג מספרים שגויים, בטענה שמדובר בפטנט שרשום על שמה – כך קבע השופט תומס פנדר מרשות הסחר הפדרלית (FTC) של ארצות הברית, שביטל את תוקף הפטנט של גוגל.

"אנו מאוכזבים מהתוצאה ובוחנים את האפשרויות העומדות לרשותנו", מסרה דוברת מוטורולה, ג'ניפר ווייראוך-אריקסון. דוברת אפל סירבה להגיב.

כזכור, גוגל השלימה השנה את רכישת מוטורולה מוביליטי בסכום של 12.5 מיליארד דולרים, גם בשל מערך הפטנטים הנרחב של החברה הנרכשת. רשות הסחר הפדרלית היא מסלול פופולרי בקרב חברות היי-טק שמגישות תביעות על הפרת זכויות בפטנטים. זאת, שכן שבסמכותה של הרשות לאסור על יבוא לארצות הברית של מוצרים שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיל

    הכותרת שגוייה ומטעה!!! ביה"מש לא ביטל את הפטנט. להיפך, תקפותו של הפטנט אושרה בשלב קודם. כל מה שהוחלט, הגם שאין להפחית ממשמעותו לאפל, הינו שלאור הנסיבות, אפל איננה זכאית לצו מניעה בשלב זה - תוצאה דיי צפוייה, לפי דעתי, נוכח הנסיבות והפסיקה בארה"ב...

אירועים קרובים