מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, תרם 500 מיליון דולרים לקרן צדקה

זו התרומה הגדולה השנייה של צוקרברג מאז שהתחייב לתרום את מרבית הונו לצדקה, לאחר שבשנת 2010 הכריז על תרומה של 100 מיליון דולרים לבתי הספר הציבוריים בניו ג'רזי ● את תרומתו ביצע המיליארדר הצעיר באמצעות 18 מיליון מניות של פייסבוק לקרן Silicon Valley Community Foundation, ששוויין עומד על חצי מיליארד דולרים

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק (Facebook), הודיע אמש (ג') על תרומה של חצי מיליארד דולרים במניות פייסבוק לקרן צדקה בעמק הסיליקון. זו התרומה הגדולה השנייה של צוקרברג מאז שהתחייב לתרום את מרבית הונו לצדקה, לאחר שבשנת 2010 הכריז על תרומה של 100 מיליון דולרים לבתי הספר הציבוריים בניוארק, ניו ג'רזי.

המיליארדר הצעיר תרם 18 מיליון מניות של פייסבוק לקרן Silicon Valley Community Foundation, ששוויין, כאמור, עומד על 500 מיליון דולרים. זאת, כדי "להניח את היסודות" לפרויקטים חדשים. בנוסף, כתב צוקרברג בפייסבוק, כי בכוונתו לחפש "נושאים מתאימים כדי להתמקד בהם בתחומי הבריאות והחינוך", ביחד עם אנשי הקרן לה תרם.

שווי הנתח של המייסד בן ה-28 ברשת החברתית הגדולה בעולם מוערך ב- 11 מיליארד דולרים. התרומות של צוקרברג נעשות במסגרת מעורבתו ביוזמת The Giving Pledge, עליה הכריזו וורן באפט וביל גייטס בשנת 2010. במסגרת היוזמה תורמים מיליארדרים מחצית מהונם, במהלך חייהם או לאחר מותם, ומצהירים מראש על כוונתם זו במכתב פומבי שהם מפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים