גילי רון, מטריקס: "ההצטיינות באה בשל התאמה חכמה לטכנולוגיה, ולא הטכנולוגיה לכשעצמה"

"בעולם בו אנו חיים, של שקיפות, שינויים ומגבלות תקציב - היכולת של ה-IT להוביל את ההיבטים העסקיים בארגונים היא קריטית", אמרה רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס ● מיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח של רד-האט ישראל: "אנחנו, שהיינו קומראנט - סטארט-אפ ברעננה, מהווים דוגמה טובה למופת וליצירה בארץ"

"כאשר אומרים לי אנשי הביזנס 'תביאו את הטכנולוגיה ותקפיצו אותנו לשנת 3,000', אני משיבה להם: 'הבעיה לא בטכנולוגיה, זו קיימת למכביר. האתגר טמון ביישום החכם של הטכנולוגיה בהתאמה לצרכים המדויקים של הארגון'", אמרה גילי רון – סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס.

רון היתה בין נציגות הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012, שהתקיים אתמול (ג') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, זו השנה העשירית. באירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, השתתפו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

"הצלחתם של פרויקטי IT", אמרה רון, "איננה דבר טריוויאלי. בעולם בו אנו חיים, של שקיפות, שינויים ומגבלות תקציב – היכולת של ה-IT להוביל את ההיבטים העסקיים בארגונים היא קריטית. עלינו להיות בתוך הביזנס, להיכנס לעולמות תוכן חדשים, להבין בחיבור של המערכות והתהליכים בארגון. להתכונן לקראת איומי הסייבר, להיערך לקראת שינויים". היא סיכמה ואמרה, כי "אתם, המצטיינים, נמצאים בשל שימוש חכם בטכנולוגיה ולא הטכנולוגיה לכשעצמה".

זהר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בנס ישראל. צילום: קובי קנטורזהר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בנס ישראל, אמר כי "לפני כמה שבועות ישבתי בפורום, בו הציגו כמה פרויקטים מעניינים: פרויקטים להצלת חיים, לאיתור ניצולים על בסיס שבבים, שימוש בננו-טכנולוגיה לטיפול בפצעים, רובוט להדברת מזיקים ועוד". לדבריו, על כל אלו שמע במסגרת פרויקט "מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע- CTM-Ed" של נס. הפרויקט, שכבר סיים ארבעה מחזורים, "מכשיר בני נוער לחינוך טכנולוגי, ובסיומו יש תערוכה של סטארט-אפים טכנולוגיים, פרויקטי גמר ייחודיים וחדשניים, פרי חשיבה ויישום של בוגרי התוכנית", אמר פרל.

"תוכנית פיתוח מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע", אמר פרל, "היא שיתוף פעולה ייחודי בין נס ישראל למספר רב של רשויות מקומיות. בהנהגתם של ראשי העיריות ומנהלי מחלקות החינוך חברו הגופים במהלך שיוצר חיבור ייחודי וחדשני, המאחד חברה טכנולוגית שעוסקת במו"פ ובחינוך".

הוא הוסיף, כי "במסגרת התוכנית, אנחנו שואפים להצמיח מנהיגים בעלי גמישות מחשבתית ויכולת לנוע קדימה בתנאי אי ודאות, תוך הקניית כלים לניהול רעיון פורץ דרך בתחום המו"פ בפרט ובעולם ההיי-טק בכלל, כמו גם חשיפה לעולמות ידע מתחום המחקר, הטכנולוגיה והמדע. התוכנית מיועדת לתלמידים מצטיינים בני 18-15 שהומלצו על ידי בתי הספר, עברו בהצלחה את תהליך המיון ומעוניינים להשפיע ולהביא בשורה טכנולוגית, חברתית ומוסרית לאנושות כולה. בכל מחזור של התוכנית מסיימים כ-230 בוגרים בממוצע, ובסך הכול סיימו אותה יותר מ-700 בוגרים. בכל שנה מומלצים כ-95% מבוגרי התוכנית לאיתור ליחידות מובחרות באגף התיקשוב של צה"ל ומרביתם משתלבים ביחידות הללו בהצלחה מרובה. התוכנית פועלת ב-25 רשויות מקומיות ברחבי המדינה וכיום לומדים בה יותר מ-1,500 תלמידים".

מיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח של רד-האט ישראל. צילום: קובי קנטורמיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח של רד-האט (Red Hat) ישראל, אמרה כי "אנחנו, שהיינו קומראנט, סטארט-אפ ברעננה, מהווים דוגמה טובה למופת וליצירה בארץ". הסטארט-אפ, אמרה, נרכש על ידי רד האט ב-2008, והפך למרכז המו"פ. לדבריה, בתוך פתרון Red Hat Enterprise Virtualization – שתוכנן כדי לאפשר אימוץ נרחב של וירטואליזציה, עם פתרון מלא מקצה לקצה, המשלב hypervisor עצמאי וניהול וירטואליזציה – יש מערך ניהול ומנוע ווירטואליזציה KVM, אשר פותחו במרכז הפיתוח שבניהולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים