מסתמן: אומניטק תרכוש את SRL מוצרי תוכנה תמורת מיליוני שקלים

שתי החברות נמצאות בימים אלה במגעים סופיים לקראת הרכישה, שצפויה להסתיים עוד בשנה הנוכחית - כך נודע לאנשים ומחשבים ● עשרות עובדי SRL צפויים לעבור בתחילת ינואר 2013 לאומניטק, שמונה כיום כ-300 עובדים ● אף שנראה שלרכישה אין משמעות, כיוון שמדובר בשתי חברות בנות בקבוצת מלם-תים, אין זה כך, כיוון שכל חברה בת נמדדת על פי ביצועיה העסקיים באופן פרטני, ולא כחלק מהקבוצה

אומניטק מקבוצת מלם-תים תרכוש את SRL מוצרי תוכנה, אף היא מאותה קבוצה, תמורת כמה מיליוני שקלים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הודעה על כך צפויה להימסר בימים הקרובים. המגעים לרכישה מצויים בשלביהם הסופיים והרכישה תצא לפועל עד סוף השנה הנוכחית. עשרות עובדי SRL מוצרי תוכנה צפויים לעבור בתחילת ינואר 2013 לאומניטק, שמונה כיום כ-300 עובדים.

מלם-תים רכשה את קבוצת SRL ביוני 2010 תמורת 15 מיליון שקלים, וזו הפכה לחברה בת בקבוצת מלם-תים. קבוצת SRL כוללת שתי חטיבות. האחת היא חטיבת השירותים המקצועיים, שמתמחה, בין היתר, בתחומי BI, אינטגרציה וארכיטקטורה, פיתוח, ניהול בסיסי נתונים, תכנון ניהול ומיטוב של תהליכים עסקיים (BPM) וייעוץ בתחום ה-SOA. חטיבה זו תמשיך לתפקד כחברה בת במלם-תים. החטיבה השנייה, זו שאומניטק תרכוש, היא חטיבת המוצרים, שמייצגת בישראל באופן בלעדי את כלי הבינה העסקית WebFOCUS, את כלי AgilePoint ל-BPM ואת מוצר Intel ExpressWay לתחום ה-XML Gateway ואבטחת האינטרנט.

אומניטק נמנית עם החברות הוותיקות בשוק ה-IT בישראל. החברה הוקמה ב-1979 ומספקת פתרונות רבים, דוגמת: אספקת ופריסת תשתיות מיחשוב, הטמעת פתרונות תוכנה, ביצוע מקיף של פרויקטי אינטגרציה מורכבים וחוצי ארגון, תכנון והקמת פלטפורמות וירטואליות ואספקת שירותי אינטרנט ותקשורת. החברה שותפה מדרג ראשון (Tier 1) עם ספקיות תוכנה וחומרה גדולות בעולם, בהן מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), דל (Dell) ולנובו (Lenovo). כמו כן, אומניטק הינה הנציגה והמפיצה היחידה בארץ של מוצרי Viewsonic והנציגה היחידה של כל מוצרי אוטודסק (Autodesk) בישראל.

מקורות המקורבים לעסקה ציינו, כי אף שנראה שלרכישה אין משמעות, כיוון שמדובר בשתי חברות בנות בקבוצת מלם-תים, אין זה כך, כיוון שכל חברה בת נמדדת על פי ביצועיה העסקיים באופן פרטני, ולא כחלק מהקבוצה. היבט נוסף הוא שאומניטק "מוציאה מארנקה" כסף אמיתי לטובת ביצוע הרכישה.

המקורות אף העריכו, כי בכוונת הנהלת קבוצת מלם-תים למנף באמצעות הרכישה את אומניטק ולהופכה להיות לאחת מחברות מוצרי התוכנה המובילות בישראל, עם מחזור מכירות של עשרות רבות של מיליוני שקלים בשנה ו-"הזדמנויות חדשות ומאתגרות, לצד הענקת יציבות עסקית ברורה ולטווח ארוך".

מאומניטק נמסר, כי "לא נחתם הסכם רכישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים