משתמשי טוויטר יוכלו להוריד את ארכיון הציוצים האישי שלהם

גולשים שמסתקרנים לדעת מה היה הציוץ הראשון שפרסמו בטוויטר, איך הם הגיבו באתר למערכות בחירות או מה הם איחלו לבן או בת הזוג יוכלו בקרוב לעשות זאת ● טוויטר מהווה, בין היתר, אמצעי תקשורת חלופי לאלה של המשטרים הרודניים, כולל במהפכות, ולכן יש לארכיון ההודעות שלו גם ערך היסטורי-כללי, מעבר לזה האישי

סוף לציוץ? טוויטר

200 מיליון המשתמשים הפעילים בטוויטר (Twitter) יוכלו בקרוב להוריד למחשבם האישי את ארכיון הציוצים הפרטי שלהם, שכולל את כל ההודעות בנות 140 התווים, לכל היותר, ששלחו מאז שנרשמו לשירות. אלה ייכללו בקובץ מכווץ אחד.

על פי הודעה שפרסמה טוויטר אתמול (ד'), בשלב הראשון מוצעת אפשרות ההורדה למשתמשים באנגלית בלבד, אך בהמשך היא תוצע גם למשתמשים בשפות נוספות.

"אולי אתם רוצים להיזכר מה הייתה התגובה שלכם לתוצאות הבחירות (בארצות הברית) ב-2008 או מה איחלתם לבן או בת הזוג ביום הנישואין העשירי שלכם, ואולי אתם רוצים לבדוק מה היו ההודעות הראשונות ששלחתם בטוויטר. ברור לנו שרבים מכם רוצים לחקור את העבר שלכם באתר", כתבה מולי ונדור, מהנדסת מטוויטר, בבלוג הרשמי של החברה.

מאז שהושק טוויטר, ב-2006, התפתח האופי של השירות, שהפך מכלי תקשורת לצעירים לאמצעי חשוב במערך התקשורת של חברות עסקיות ולגורם שמסייע למהפכות חברתיות, גם כחלופה לאמצעי התקשורת הרשמיים של משטרים רודניים. לארכיון ההודעות יכולה להיות, לפיכך, חשיבות היסטורית גבוהה – לא רק בחיים האישיים אלא גם לתיעוד והבנה של מגמות והתפתחויות בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים