משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל, יכהן כמנהל השיווק והחדשנות הראשי של ג'נרלי, ענק הביטוח והפיננסים

תמיר יחל את תפקידו באביב הקרוב ויפעל ממטה ג'נרלי שבאיטליה, אולם ימשיך לייעץ למגדל בתחומי מומחיותו ● ככל הידוע, מדובר במינוי הבכיר ביותר של מנהל ישראלי בתעשיית הביטוח והפיננסים הבינלאומית

משה תמיר, המשנה למנכ"ל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, מונה לתפקיד מנהל השיווק והחדשנות הראשי של ג'נרלי (Generali) קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה ביותר באירופה והשנייה בגודלה בעולם. ג'נרלי, שהיתה עד לא מכבר החברה האם של מגדל, פועלת ב-60 מדינות בעולם ומגלגלת מחזור פרמיות כולל של יותר מ-51 מיליארד יורו. ככל הידוע, מדובר במינוי הבכיר ביותר של מנהל ישראלי בתעשיית הביטוח והפיננסים הבינלאומית. תמיר יחל את תפקידו באביב הקרוב ויפעל ממטה ג'נרלי שבאיטליה, אולם ימשיך לייעץ למגדל בתחומי מומחיותו.

תמיר הוביל בשנים האחרונות את אסטרטגיית הפיתוח העסקי של מגדל ואת האסטרטגיה השיווקית במעבר למיקוד לקוח, שזיכתה את החברה, בין השאר, בהכרה בינלאומית חשובה. פורסטר (Forrester), חברת המחקר הבכירה בתחומה בעולם, דירגה את היכולות הדיגיטליות שמעניקה מגדל לערוצי ההפצה שלה בתואר best practice בתחום הביטוח. בנוסף, זכתה מגדל בשנים האחרונות בתואר הארגון בעל הפלטפורמה הרב ערוצית הטובה בישראל, וכן במקום הראשון במשך ארבע שנים ברציפות בתחרות הוובי לאתרי אינטרנט בתחום הביטוח והפיננסים.

תמיר נחשב לאחד המומחים והמרצים המבוקשים בתחום בשנים האחרונות – הן בכנסים של חברות פיננסיות בעולם, והן בתוכנית ה-MBA של אוניברסיטת תל אביב להטמעת חדשנות בחברות מסורתיות בכלל ובתחומי הפיננסים והביטוח בפרט. בין היתר נבחר לאחד מ-"40 הצעירים המבטיחים" על פי העיתונות הכלכלית בישראל.

מנהל החדשנות החדש הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. הוא החל את הקריירה בניהול מערך הטבות העובדים בחטיבת משאבי האנוש של אינטל (Intel) ישראל, והחל משנת 2003 מכהן בתפקידי ניהול שונים בקבוצת מגדל – תחילה כעוזר המנכ"ל דאז, איזי כהן, וכראש המטה של מגדל, והחל מ-2006 כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי. בארבע השנים האחרונות מכהן תמיר כמשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה. במסגרת תפקידו, ניהל את מכלול הפעילויות השיווקיות שתמכו בשמירה על הובלה מתמדת של מגדל בנתח השוק במכירות חדשות בתחום החיסכון הפנסיוני, והתווה, כאמור, גם את אסטרטגיית הרחבת ערוצי ההפצה והתוכן של מוצרי מגדל לפלטפורמות הדיגיטליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים