זאב ינאי, אדוונטק: "פרויקטים מורכבים מצריכים שותפות גבוהה עם הלקוחות"

"השותפות הנדרשת עם הלקוחות באה תוך עמידה ביעדי לוחות הזמנים והתקציב", אמר ינאי, מנכ"ל החברה, במהלך טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012 ● הוא כינה את הטקס "מרגש" ואמר שהוא "משקף שותפות אמיתית בין הלקוחות לספקים"

"פרויקטים מורכבים מצריכים שותפות גבוהה עם הלקוחות, תוך עמידה ביעדי לוחות הזמנים והתקציב", אמר זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק.

ינאי היה בין נציגי הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012, שהתקיים לפני ימים אחדים זו השנה העשירית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

"מדובר באירוע מרגש, המשקף שותפות אמיתית בין הלקוחות לספקים", אמר ינאי. "200 פרויקטים מוצלחים התמודדו בתחרות, כי כל מי שעסק בהם הגיע ליעד בזמן ובתקציב. גם אלה שלא זכו היו מצטיינים".

לדבריו, "אדוונטק מעלה לאוויר פרויקטים רבים של ERP, מבית סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), תוך הוספת מודולים חדשניים, שמספקים ערך מוסף ומשתלבים במערכות הקיימות. אנשינו צריכים לדעת את הצרכים העסקיים של הלקוחות".

תומר פרי, מנהל לקוחות סיטריקס ישראל בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטורהוא סיים את דבריו באיחול ש-"גם 2013 תהיה שנה מוצלחת".

השותפות בין קבוצת אמן לסיטריקס
תומר פרי
, מנהל לקוחות סיטריקס (Citrix) ישראל בקבוצת אמן, אמר ש-"קבוצת אמן היא שותפה מובילה של סיטריקס בישראל מעל עשור. בשנים האחרונות, בשל גידול משמעותי בקו המוצרים ובפעילות כאן, יצאנו גם לאירופה. בעקבות ההצלחות בישראל וקפריסין קיבלה אמן, באמצעות חברה בת של DIS, את נציגות סיטריקס בקזחסטן. אנחנו מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה עם סיטריקס ומעריכים שהפעילות תתרחב משמעותית בשנתיים הקרובות למדינות ולאפשרויות נוספות".

"פעילות סיטריקס בישראל מתמקדת בפתרון כולל של האצה, אבטחה, יישום ושיפור חווית משתמש, וכן במעבר לסביבת וירטואליזציה מלאה מבוססת על סיטריקס", ציין פרי. "העסקות האחרונות שבהן הלקוחות בחרו בסיטריקס נבעו מהכרה בעליונות הטכנולוגית שלנו בעולם הדסקטופים. מדובר בעסקות שנהיות גדולות ואסטרטגיות יותר, והן מאפשרות לארגון ליישם אסטרטגיה עסקית באמצעות טכנולוגיה, כשאנחנו מספקים ללקוח אפשרות לקבל יתרון עסקי על מתחרים".

"מה שלא נמדד – לא מנוהל"
גידי ישראלי
, מנכ"ל משותף של אופיסופט, אמר ש-"אנחנו מיישמים את המשפט הגורס כי 'מה שלא נמדד – לא מנוהל'. זה עמוד השדרה שלנו".

גידי ישראלי, מנכ"ל משותף של אופיסופט. צילום: קובי קנטורהוא ציין, כי יש לחברה יותר מ-200 עובדים ושני עשורים של ניסיון. לדבריו, "אופיסופט היא כעת חברת ה-BI הגדולה בישראל. אנחנו עוסקים בשילוב מערכות טכנולוגיה עם התמחות במוצרים גדולים ושירות ללקוחות ארגוניים". פעילות החברה בעולם ה-BI, אמר ישראלי, מתמקדת בארבעה מגזרים: פיננסי, קמעונאות, ממשלתי-ציבורי ובריאות.

"אנחנו שמים דגש מיוחד על הדרכות והשתלמויות, ומשקיעים רבות בקידום של עובדינו, כל אחד בתחומו", סיכם ישראלי. "אנחנו דורשים מעובדינו כל העת ליזום, לקחת אחריות, להרחיב את החזון ואת המומחיות העסקית, ולשמור על ראש פתוח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    מתי סוף סוף יבינו כל חברות הפרויקטים למינהם שהם צריכים לדאוג לעובדים שלהם כמו ללקוחות. אין שום מילה בשום כתבה על הדאגה לעובדים אשר הם מטילים את ביצי הזהב.

אירועים קרובים