דיווח: האקר פרץ לשרתי וריזון וגנב רשומות של 3 מיליון לקוחות

על פי הפורץ, הוא חדר לשרתים של וריזון כבר ביולי, אולם החליט לפרסמם כעת לאחר שהתברר לו שהחברה לא סגרה את חור האבטחה אותו ניצל כדי לחדור לשרתיה – זאת למרות שדיווח על כך לווריזון ● מחברת הסלולר נמסר, כי מדובר בקבצים שאינם קשורים לרשת ה-WiFi, ושהשרתים שלה כלל לא נפרצו

האקר פרץ לשרתים של חברת הסלולר וריזון (Verizon) וגנב משם, לטענתו, רשומות של שלושה מיליון לקוחות – כך צייץ האקר בשם TibiXimer ברשת החברתית טוויטר (Twitter). לדבריו, הוא פירסם עד כה כ-300,000 רשומות בלבד ב-Pastebin. מאז שנחשפה הפרשה בידי האתר ZDnet, נחסם חשבונו של ההאקר בטוויטר.

הפורץ סיפר, כי חדר לשרתים של וריזון כבר ביולי, אולם החליט לפרסמם כעת לאחר שהתברר לו שהחברה לא סגרה את חור האבטחה אותו ניצל כדי לחדור לשרתיה. זאת, למרות שדיווח על כך לחברה. "הם התעלמו מהדיווח שלי ולא הגיבו עליו בכלל", סיפר ההאקר ל-ZDnet, "למרות שהפרצה אפשרה לי לגשת לספריית השורש של השרת בו אוחסנו הקבצים הללו. אפילו עתה, לאחר פרסום הרשימה הראשונה, הפגיעות עדיין קיימת". עוד ציין ההאקר, כי הופתע לגלות שרשומות הנתונים של המשתמשים בווריזון שמורים כקבצי טקסט פשוטים, שלא דרשו ממנו לבצע פענוח נתונים.

מחברת הסלולר נמסר, כי מדובר בקבצים שאינם קשורים לרשת ה-WiFi, ושהשרתים שלה כלל לא נפרצו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים