בפייסבוק בוחנים: משלוח הודעות למשתמשים שאינם ברשימת החברים – תמורת דולר להודעה

ברשת החברתית מציגים את המנגנון החדש כאמצעי לצמצום של הודעות לא רצויות, כאשר ההודעה שנשלחת בתשלום לא תגיע לתיקיית הדואר הנכנס של הנמען, אלא לתיקיית ה-Other שלו ● מפייסבוק נמסר, כי "הבדיקה שאנו עורכים נועדה להתמודד עם מצבים שבהם האלגוריתמים שלנו או האמצעים החברתיים אינם מספיקים"

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) בוחנת מנגנון חדש, שיאפשר למשתמשים לשלוח הודעות בתשלום גם למי שאינם חברים שלהם. ההודעה שנשלחת בתשלום לא תגיע לתיקיית הדואר הנכנס (Inbox) של הנמען, אלא לתיקיית ה-Other שלו. התעריף יעמוד על דולר אחד להודעה.

ברשת החברתית מציגים את המנגנון החדש כאמצעי לצמצום של הודעות לא רצויות. "מספר פרשנים וחוקרים ציינו, כי גביית תשלום מהשולח היא האמצעי היעיל ביותר להרתעה מפני משלוח של הודעות לא רצויות ועידוד משלוח של הודעות רלוונטיות ומועילות בלבד", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של פייסבוק. "הבדיקה שאנו עורכים נועדה להתמודד עם מצבים שבהם האלגוריתמים שלנו או האמצעים החברתיים אינם מספיקים".

המנגנון משמש למשלוח הודעות בין משתמשים בודדים בלבד. זאת, כדי למנוע הצפה של תיבות הדואר בפרסומות של מותגים גדולים, למשל. כזכור, הרשת החברתית  הפופולרית ערכה בחודש שעבר שורה של שינויים, ובין השאר נוספו מסנני דואר חדשים.

אירועים קרובים