עכשיו זה רשמי: אומניטק רוכשת את SRL מוצרי תוכנה תמורת יותר מ-6 מיליון שקלים

בעקבות הרכישה יעברו SRL ואנשיה לבית אומניטק בקרית אריה שבפתח תקווה ● אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק: "הרכישה תבסס את אומניטק כחברת מוצרי התוכנה המובילה בישראל, עם היקף מכירות של יותר מ-70 מיליון שקלים בשנה"

אומניטק מקבוצת מלם-תים רוכשת את SRL מוצרי תוכנה, אף היא ממלם-תים, תמורת יותר מ-6 מיליון שקלים – כך הודיעה הבוקר (א') החברה. החברה הנרכשת מעסיקה עשרות עובדים ומתמחה בייצוג והפצת מוצרי תוכנה. בעקבות הרכישה, שנחשפה לראשונה באנשים ומחשבים, תעבור SRL עם עובדיה לבית אומניטק בקרית אריה שבפתח תקווה.

אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אמר כי "המהלך ירכז את כל פעילות מוצרי התוכנה של קבוצת מלם-תים באומניטק. הרכישה תבסס את אומניטק כחברת מוצרי התוכנה המובילה בישראל, עם היקף מכירות של יותר מ-70 מיליון שקלים בשנה". וינטראוב הוסיף, כי "הטיפול בסל מוצרי תוכנה גדול זה יצריך הקמת מרכזי ידע טכנולוגיים מקצועיים לטובת הלקוחות, ואנשי ה-Presale שלנו יספקו מענה מקיף – מתשתיות תוכנה ועד יישומים מורכבים".

כמה מפעילויות של חברות תוכנה יעברו בשל הרכישה מ-SRL לידי אומניטק: KANA – מערכת לניהול ידע עם אינטגרציה למערכת CRM; מיקרופוקוס (MicroFocus), תוכנה המאפשרת לחברות לפתח, לבדוק, להתקין, להעריך ולחדש יישומים ארגוניים קריטיים לעסק; אג'ייל פוינט (AGILE POINT), הפועלת בעולם ה-BPM; אינפורמיישן בילדרס (Information Builders), הפועלת בעולם ה-BI; ואופן טקסט (OpenText) הפועלת בתחום ניהול ידע ארגוני (EIM).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים