תוכן שיווקי

לקראת אירוע | iTAnalyzer – פתרון אנליטי לניתוח ומקסום השימוש בתשתיות המחשוב

23/12/2012 15:35

מאת פבלו בורנשטיין, סגן נשיא קדם מכירות (Presale) ב-iTAnalyzer

ממחקרים רבים שנעשו באחרונה, עולה כי הנושא העסקי-אסטרטגי העסיק את מנהלי מערכות המידע באירגונים מאד בשנה האחרונה אבל לא זכה לטיפול, בעיקר עקב אילוצי תקציב והרצון לשמירה על הקיים. המחקרים אף מראים כי נושא זה צפוי לקבל לטיפול בשנה הקרובה. בעוד שבשנים 2011-2012 אירגונים התמקדו בפעילויות של הישרדות, ב-2013 המיקוד יהיה על מיקסום השימוש בתשתיות המיחשוב הקיימות לצורך הלימה טובה יותר של תשתיות המחשוב לצרכים המשתנים והגדלים של האירגון וכן חיבור חזק יותר לאסטרטגיה העיסקית.

מהמחקרים האחרונים עולה נתון מדהים – מחצית מהמנמ"רים בארגונים מודים שרכשו ציוד מיחשוב והתחרטו על כך לאחר מכן. הסיבה מסתבר, לא טמונה בתכונות של המוצר הנרכש ואפילו לא ביכולות הטכניות שלו, אלא בחוסר היכולת להכיל אותם כחלק אינטגרלי במערך המיחשוב הכולל. חוסר היכולת להתמודד עם מגוון רב של מוצרים, יצרנים,טכנולוגיות ודיסיפלינות שונות ומגוונות אשר בפועל מאפשרות למנמ"ר לבצע רכישות חכמות תוך יישום תחשיבי עלות/תועלת ו/או ביזור מרכיבי תשתיות המיחשוב בעזרת מימוש אסטרטגית Best of breed, התפרשו כחיסרון אשר מביא לביזבוז משאבי IT.

החוסר בכלים אנליטיים המאפשרים למנמ"ר ולמנהל התשתיות לנהל את מערך תשתיות ה-IT בראייה רחבה ולנתח את הקשרים בין כל מרכיבי ה-IT לכדי מערכת אחת יעילה ואופטימאלית, הניעו אותם שלא בצדק, להגיע למסקנות חפוזות ומוטעות הרואות במיקור חוץ וברכישה של שירותים חיצוניים את הפיתרון היחיד לבעייה.

על אף העובדה ששירותים חיצוניים כגון פיתרונות ענן יהוו מרכיב הולך וגדל בתמהיל שירותי ה-IT של ארגונים, תשתיות מיחשוב יהוו תמיד את הגרעין של כל ארגון בינוני עד גדול, הן מהסיבה הבסיסית שזה הפיתרון הנכון והיעיל ביותר לאורך זמן, דרך היבטים של אבטחת מידע, צורך בניהול ושליטה מירבית במערכי הIT ועד לחשש בסוגיות משפטיות ורגולטוריות. הנטייה לייחס פיתרון של שירותים חיצוניים לבעייה של חוסר יעילות של משאבי IT קיימים, היא הרת אסון ומעצימה את הבעייה המקורית. הפיתרון הנכון טמון בשימוש בכלים אנליטיים המאפשרים למקבלי ההחלטות באירגון את היכולת למתן מענה פרו-אקטיבי ע"מ למקסם את השימוש בהשקעה הקיימת ולהמנע מרכישות עתידיות מיותרות.

המוצרים של חברת iTAnalyzer מאפשרים למנמ"ר ולמנהל התשתיות לפתור את הדילמה בין מימוש מושכל במשאבים לבין העברת האחריות לגורמי חוץ, ולהמשיך לשלוט בכל מה שקורה בארגון, להשפיע על התהליכים העיסקיים ועל האסטרטגיה של החברה תוך יעול, מיקסום ושימוש אופטימאלי במשאבי ה-IT. הפיתרון של iTAnalyzer מבקר את ההגדרות והתוצרים של כלי הניהול הפרטניים עבור כל מוצר ויצרן, ומזהה את הקשרים בין הקצאה, הגדרה, חיבוריות, צריכה ושימוש של מרכיבי החומרה והתוכנה התשתיתית לטובת שרתים, בסיסי נתונים ויישומים.

היכולת האנליטית של המוצר לשקף את שמשאבים המוקצים שלא מביאים ערך כלשהו לאירגון, מתועל בין השאר בחשיפה לכשלים של הארגון במימוש מטודולוגיות של שרידות ויתירות ובכך לייצב את תשתיות המיחשוב ולהקטין את הסיכון לאיבוד מידע וזמינות מערכות.

iTAnalyzer מספקת פיתרון תוכנה ייחודי המאפשר לארגונים לייעל ולמקסם את ההשקעה במשאבי ה-IT הן כרשיון קבוע (CAPEX), הן במודל שכירות (OPEX) והן במודל שירות (SAAS). בנוסף, החברה משיקה תוכנית SHARE SAVING המאפשרת ללקוח לגלות את מרכיבי תשתיות ה-IT המוקצים אך לא ממומשים בפועל ללא כל סיכון כספי, תוך חלוקת עלות ממצאים מוסכמת.

אירועים קרובים