אורגנו הטמיעה ERP של מיקרוסופט ב-MIS בפרויקט בהיקף שני מיליון שקלים

המערכת, Microsoft Dynamics AX 2009, תשרת 200 ממשתמשי חברת MIS ● הפרויקט כלל יישום של מודולי כספים, מלאי, תמחיר, רכש, מכירות, שיווק, MRP, ייצור, הנדסה, הבטחת איכות ואחזקה, תוך מתן דגש על עמידה בדרישות הרגולציה ● בנוסף, פותח מערך ממשקים מקוונים בזמן אמת לטובת מערכת מחסן אוטומטי, מערכות ריצפת ייצור, מערכות PDM ומכשירי בדיקה ובקרה בתהליכי הייצור השונים

אורגנו הטמיעה מערכת ERP של מיקרוסופט (Microsoft) ב-MIS, בפרויקט שהחל ביולי ויעלה לאוויר בחודש הבא. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בשני מיליון שקלים.

המערכת, Microsoft Dynamics AX 2009, תשרת 200 ממשתמשי חברת MIS, שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מתקדמים בתחום ההשתלות הדנטליות.

הפרויקט כלל יישום של מודולי כספים, מלאי, תמחיר, רכש, מכירות, שיווק, MRP, ייצור, הנדסה, הבטחת איכות ואחזקה, תוך מתן דגש על עמידה בדרישות הרגולציה הנדרשת בארץ, כמו גם בדרישות ה-FDA, ה-CE ועוד. בנוסף, אנשי אורגנו פיתחו מערך ייחודי של ממשקים מקוונים בזמן אמת לטובת מערכת מחסן אוטומטי, מערכות ריצפת ייצור, מערכות PDM ומכשירי בדיקה ובקרה בתהליכי הייצור השונים.

עידן קליפלד, מנכ"ל MIS, אמר ש-"המערכת תשפר את איכות המידע, קבלת ההחלטות וזמני התגובה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים