תוכן שיווקי

אפליקציות סלע בראש – Top Apps!

אפליקציות Windows 8 ו-Windows Phone 8, אשר פותחו בסלע לחברה הקנדית TREND HUNTER, הגיעו הישר לרשימת ה-Top Apps בחנות האפליקציות של מיקרוסופט

25/12/2012 14:12

שיתוף פעולה חובק עולם בין סלע ישראל, סלע סיאטל וסלע קנדה, הוליד אפליקציות Windows 8 ו-Windows Phone 8 לחברה הקנדית TREND HUNTER, אפליקציות אשר הגיעו לראש רשימת ה-Top Apps בתוך שבוע בלבד. TREND HUNTER הינו אתר המאגד בתוכו כל יום טרנדים ברשת, חדשות וויראליות ואיקוני תרבות. עם למעלה מ-35,000,000 מבקרים בחודש, טרנד האנטר נחשב לאתר ראשי מוביל בתחומו והוא מקור להשראה אשר פורסם בין היתר ב-CNN ,MTV וישירות על ידי מפורסמים כגון קנייה ווסט ואשטון קוצ'ר.

שמה של סלע נודע בכך שהיא תמיד מקדימה את עולם הטכנולוגיה בצעד אחד. שעה שחברות תוכנה רק נחשפות לטכנולוגיה החדשה, סלע כבר עובדת בפלטפורמות האלו כשנה ויותר. כאשר פנתה חברת טרנד האנטר בבקשה לפיתוח אפליקציות Windows 8 ו-8 Windows Phone לאתר, לא היה צל של ספק, כי סלע תעמוד בפרק הזמן הקצר שניתן לה- 3 שבועות, ותספק סחורה משובחת ובזמן. הפרויקט התנהל במקביל בשלושת המרכזים של סלע: הניהול נעשה בסלע קנדה, האימפלמנטציה בסלע סיאטל וישראל והגרפיקה נעשתה בבסיס האם סלע ישראל.

כאשר מומחי הפיתוח בסלע קיבלו את אתגר פיתוח האפליקציות, כבר היה בידיהם ניסיון מוצלח, של למעלה משנה של עבודה בטכנולוגיית Windows 8 ו-8 Windows Phone. עובדה זאת היא שאפשרה למומחי סלע לפתח את אפליקציית Windows Phone 8 בפרק זמן של שבועיים בלבד, שבוע לפני המועד לו התחייבה סלע!

ערן ברלב, מנהל סלע קנדה, מוסר כי "מיקרוסופט פנתה אלינו בבקשה לפיתוח האפליקציות מאחר וידעה כי רק סלע מסוגלת לפתח את 2 האפליקציות ולהעבירן לחנות, לפני שמיקרוסופט משיקה את Windows 8! האמון המלא שניתן בנו הינו תוצאה של בסיס איתן ושותפות של שנים בין מיקרוסופט וסלע על שלל סניפיה".

בסלע מוסיפים כי הגעת האפליקציות לרשימת ה-Top Apps בזמן קצר של פיתוח רק  מוכיחה כי סלע היא חברת התוכנה המקצועית ביותר בפיתוח מוצרים בעולמות מיקרוספט.

על סלע ומיקרוסופט
סלע היא שותפת זהב של מיקרוספט העולמית והיא בין החברות הבודדות בעולם שהוסמכו לכתוב קורסים רשמיים של מיקרוספט. הספר האחרון בהוצאתה של סלע הינו :ספר ההדרכה הרשמי ל- Windows 8. סלע הינה מארגנת כנס המפתחים הגדול, SDP – ובו סדנאות מרובות בעולמות  Windows 8. במקביל לכנס SDP התקיים בסלע, ולראשונה בישראל – שבוע Windows 8 ו-Windows phone! השבוע הועבר ע"י אלכס גולש, CTO סלע סיאטל, מומחה עולמי ו-MVP של מיקרוסופט.

אירועים קרובים