Abilities תגייס 10 עובדים עם מוגבלויות לתפקידים בענף ההי-טק

החברה מחפשת בימים אלה בודקי ומפתחי תוכנה למשרות בארגונים שונים ● כמו כן, במרץ הקרוב צפויה החברה לפתוח קורס ראשון מסוגו המיועד להכשיר אנשים עם מוגבלויות

חברת Abilities, שהוקמה במטרה להעסיק אנשים עם מוגבלויות בבדיקות ופיתוח תוכנה, עתידה לגייס בקרוב 10 עובדים חדשים למשרות באזור המרכז.

כמו כן, החברה תפתח במרץ הקרוב, בשיתוף עם מכללה טכנולוגית מהמובילות בארץ, קורס פיתוח תוכנה חדשני ומתקדם המיועד לאנשים עם מוגבלויות.

עובדיה של Abilities, שהוקמה ב-2010, מועסקים במגוון ארגונים, בהם בנק לאומי, לאומי קארד, דלק, GE, משטרת ישראל, עיריית תל אביב-יפו וקופת חולים לאומית.

לדברי פנינה וטשר, מנכ"לית משותפת ומייסדת החברה, "יש ל-Abilities מספר משרות פתוחות בארגונים מובילים במשק. אנחנו מחפשים אנשים עם מוגבלויות, בעלי ניסיון בתחומים של בדיקות תוכנה ופיתוח תוכנה בסביבות ג'אווה (Java) ודוט.נט, ומפתחי יישומים בסביבת כלי BI, למשרות מאתגרות לצד תגמול ושכר הולם. Abilities מהווה בית לעובדים עם מוגבלויות בתחום ההי-טק, דואגת לקידומם המקצועי בסביבת עבודה המותאמת לצרכיהם ומספקת את המעטפת התעסוקתית הנחוצה להתפתחותם והצלחתם בעבודה לאורך זמן".

"חזונה של החברה הוא לייצר שוויון הזדמנויות והגשמה עצמית ולאפשר לאנשים עם מגוון מוגבלויות להשתכר בכבוד, לתרום לשוק העבודה בישראל ולממש את יכולותיהם", הוסיפה וטשר. לדבריה, "עובדים עם מוגבלויות נתקלים בחסמים שאינם מאפשרים להם להתקדם בקריירה ושמגבילים את יכולת ההשתכרות שלהם. אנחנו, ב-Abilities, פועלים על מנת לשנות מצב זה".

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שיעור האנשים עם מוגבלויות בישראל בקרב בני 20 ומעלה הינו 23% מכלל האוכלוסייה. אנשים עם מוגבלויות מועסקים בשיעורים נמוכים יותר מהאוכלוסייה הכללית. קיים פער גם בתחום ההשכלה, כאשר שיעור האקדמאים בקרב אנשים עם מוגבלויות הוא כחצי משיעורם בקרב אוכלוסייה הכללית ועומד על 17% לעומת 35%.

ניתן לשלוח קורות חיים לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים