תוכן שיווקי

חברת קומפוזדוק הטמיעה מערכת ארגונית להפקה והפצת מסמכים בחברת פרומדיקו מקבוצת ניאופרם

26/12/2012 13:59

חברת קומפוזדוק הטמיעה את מערכת הקומפוזדוק (ComposeDoc) להפקה והפצה מרכזית של מסמכים בחברת פרומדיקו מקבוצת ניאופרם. המערכת עובדת מזה כ-18 חודשים בייצור מלא של הפקת מסמכים לכל הארגון במספר אתרים. מערכת הקומפוזדוק מחליפה מספר מערכות ישנות מספקים שונים שעבדו בפרומדיקו ונותנת שירות הפקה מרכזי למרכז הלוגיסטי של פרומדיקו בעמק חפר ובו מספר קווי הפצה ואחסון שפועלים במשמרות 18\6 , ולמשרדי החברה בפתח-תקווה.

עבור המרכז הלוגיסטי שבעמק חפר, המערכת מפיקה ומדפיסה בו זמנית בכמה קווי הפצה את כל המסמכים לאריזות משלוח כולל מדבקות, תעודות משלוח, חשבוניות, תעודות נהג ומסמכים נוספים, עבור הנהגים המובילים את משלוחי התרופות ומוצרים רפואיים אותם פרומדיקו משווקת. ובנוסף עבור אתר ה-"משרד אחורי" שבפתח-תקווה, המערכת מפיקה ומפיצה בכל הערוצים את כל המסמכים ליחידות במערכת ארגונית האחראיות על תפעול הארגון עצמו כולל: תשתית, חשבונות, רכש, כוח אדם וכדומה.

דוד פונר, מנהל מערכת ה-ERP, בקבוצת ניאופרם, שהיה אחראי על ניהול הפרויקט מצד הלקוח אמר ש-"מערכת אחת של קומפוזדוק בעצם החליפה את עבודתם של תשעה שרתים ביעילות רבה". התוצאות לאחר הטמעת מערכת הקומפוזדוק בארגון, לפי דבריו של פונר, היו ש-"התוצאה העיקרית היא שבבת אחת נושא ההדפסות הפך ל-NON ISSUE. האימקפט הזה כבר מורגש בארגון עצמו. תהליכי העיצוב נעשו קלים ופשוטים. בגלל קלות העבודה עם מערכת הקומפוזדוק אנחנו מעצבים יותר טפסים ונותנים יותר פתרונות של טפסים מעוצבים. טווח הפתרונות שניתן לתת לארגון גדל בגלל הפתרונות הטכנולוגיים שנותנת המערכת החדשה. דוגמא לכך היא משלוח ריכוז חודשי ללקוחות דרך המייל והפקס שבעבר נעשה דרך הדפסה ומשלוח בדואר".

הסיבות שבגללן בפרומדיקו מרוצים מהפתרון של קומפוזדוק, לדבריו של דוד פונר הן: "אמינות – מספר התקלות ירד לסביבות האפס. מהירות עבודה – זמן העיבוד של טופס ירד מסביבות 25 שניות, ל-2-3 שניות. מהירות עיצוב הטפסים – כל הטפסים במערכת עוצבו מחדש בפרק זמן של מעט יותר מחודש. חדשנות – מערכת הקומפוזדוק מאפשרת שלל אפשרויות מלבד הדפסת טפסים: מייל, פקס, חיבור ל-SMS, חתימות אלקטרוניות ועוד. המערכת בנויה כך שניתן לצרף לה בקלות פתרונות חדשים בזמן קצר באמצעות פיתוחים לא מסובכים. נוחות עבודה – עיצוב הטפסים והאדמיניסטרציה של המערכת נעשים באמצעות מערכת ידידותית וקלה לשימוש".

כאשר נשאל האם הם מרוצים מרמת התמיכה של קומפוזדוק, דוד פונר ענה ש-"רמת התמיכה והשירות היא יוצאת דופן לטובה בכל קריטריון שניתן לחשוב עליו: מהירות, מקצועיות, קור רוח ולא פחות חשוב גם החיוך תוך כדי מתן השירות. רמת השירות נשמרה לכל אורך הדרך, מתחילת הפרויקט במהלכו ותוך כדי העבודה השוטפת ובמתן פתרונות חדשים".

ולסיכום ולא פחות חשוב, דוד פונר אומר ש-"הפתרון של קומפוזדוק מומלץ ביותר, מבחינת התכנה וגם מבחינת השירות. התכנה שהכי נהניתי ליישם בשנים האחרונות".

ארז אדם, מנהל מערכות המידע (מנמ"ר) של ניאופרם, אמר ש-"מערכת הקומפוזדוק יציבה ועובדת ביעילות לאורך זמן, דבר שמאפשר לנו להפעיל ביעילות ובנצילות מקסימאלית את כל משאבי המרכז הלוגיסטי, ואת כל המחלקות התומכות הנמצאות במשרד האחורי".

אירועים קרובים